Bytex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Damer kan jo få barn, så selvsagt blir det ikke lungemos inni musa av litt stor tissemann. Som sagt over, glidemiddel eller olje er fint, det er ikke "Juks" overhodet hvis jenta di tror det. Jo våtere og glattere, jo bedre. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg pleier hvis nødvendig å 'gå inn' med semi-ereksjon. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Damer kan jo få barn, så selvsagt blir det ikke lungemos inni musa av litt stor tissemann. Som sagt over, glidemiddel eller olje er fint, det er ikke "Juks" overhodet hvis jenta di tror det. Jo våtere og glattere, jo bedre. Nå skal det sies at bekkenet vårt åpner seg ved fødsler for at det skal være fysisk mulig å presse ut barnet. Det åpner seg ikke ved sex med store tissefanter Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det kan faktisk bli FOR vått der inne. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det kan faktisk bli FOR vått der inne. Forklar litt bedre? Jeg har aldri blitt for våt, og jeg har brukt glidemiddel til dette TO ganger i mitt liv Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Tja. Hvordan skal jeg forklare det? Mange måter på å bli ekstra våt på: "squirt", eksta opphisset og våt, glidemiddel osv. For vått gir mindre følelse til tiss og mus :!: eks. er penisen liten, blir det som å stikke den nedi et stort gjørmehull. Du føler omtrendt ingenting Endret 13. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ok, vi snakker om to helt forskjellige ting, jeg snakker om analsex, det gjør opplagt ikke du Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Beklager... det er sikkert jeg som ikke er helt med i dag!! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg for min del sto opp klokken fire i natt, har røykt ca 20 sigaretter for mye, og drukket x antall kopper med te. Da blir jeg surrete og skjelven Lenke til kommentar
araziel Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bruk tid, vær forsiktig. Jo flere ganger du støter for hardt jo mindre slapper hun av og jo verre blir det. Ond sirkel. Med 18cm+ så er det godt mulig at du bare får finne deg i å ikke kjøre den helt inn, det funker det også. Mange kvinner strekker seg ikke langt nok til det uansett hvor lenge du varmer opp. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Fra mitt personlige ståsted, så hender det, i enkelte stillinger, at vi "kan få inn en litt for stor tiss" fordi vi på en måte blir dypere når vi ligger på enkelte måter. Også er det jo også de som bare utvider seg passelig for partneren sin De er de heldige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg