odetu Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har et lite problem, jeg har en kjæreste som er ganske trang nedentil og jeg er ganske godt utrustet 18-19cm (mener jeg selv da) og jeg lurer på om noen har noe råd til andre stillinger en vanlig misjonær? Det går helt greit i misjonærstillingen bakfra går ikke i det hele tatt, er akkurat som en treffer noe inni som ikke er godt for henne i d hele tatt. Så, er det noen som har noen tips/råd? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det bør ikke være noe problem så lenge du er forsiktig, og ikke bare peiser på. 18-19 er over gjennomsnittet, men det er ikke elefantstørrelse heller, liksom. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hmm... jeg er dårlig med navn på stillinger... Den hvor du og dama ligger ved siden av hverandre, med deg bak, og så går du inn i henne bakfra, den funker bra. Du vil også få bra stimulans av g-punkt ved denne stillingen. Edit: Fant et bilde... Endret 11. august 2008 av oldboy Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sørg for at hun blir ordentlig våt før dere setter igang. Bruk glidemiddel uansett det hjelper også på "trangheten". Har det vel egentlig ganske likt. Går i perioder men som oftest hvis jeg slapper ordentlig av og ikke puster sånn *stønn stønn får ikke puste sex* da blir det vondt automatisk. Kanskje hvis dere begynner helt rolig og forsiktig til dere er helt avslappet og så se hvordan det går bakfra feks ikke helt inni henne.. Gå forsiktig frem. Hvis hun har bena samlet kommer du heller ikke så dypt. Prøv forskjellige vinkler? Hun kan feks ligge på siden med bena omtrent samlet mens du støter forsiktig i knestående bakfra. Bare prøv dere frem og få henne til å fortelle deg når det er vondt og når det er godt.. ALT ER LOV Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Alt er lov?? Nååå ja.. du bør ikke kile henne på rumpehullet, eller plutselig stikke en finger inn Da kan du fort få deg en blåveis. Endret 11. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Prøvd med hu på topp? Da kan jo hu strengt tatt bestemme veldig mye og derfor bedre forhindre at det skal være ubehagelig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den hvor du og dama ligger ved siden av hverandre, med deg bak, og så går du inn i henne bakfra Er det ikke skje/spoon? Alt er lov??Nååå ja.. du bør ikke kile henne på rumpehullet, eller plutselig stikke en finger inn Da kan du fort få deg en blåveis. Kommer jo an på dama det. Prøvd med hu på topp? Da kan jo hu strengt tatt bestemme veldig mye og derfor bedre forhindre at det skal være ubehagelig. Dama får mye kontroll da ja, og det er nok ikke dumt i en sånn situasjon. Kan også forstå det trådstarter sier om at det ikke funker med doggy. Det blir ganske mye trangere (føles i hvert fall sånn). Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg har et lite problem, jeg har en kjæreste som er ganske trang nedentil og jeg er ganske godt utrustet 18-19cm (mener jeg selv da) og jeg lurer på om noen har noe råd til andre stillinger en vanlig misjonær? Det går helt greit i misjonærstillingen bakfra går ikke i det hele tatt, er akkurat som en treffer noe inni som ikke er godt for henne i d hele tatt.Så, er det noen som har noen tips/råd? 18-19 cm er ikke så veldig mye over gjennomsnittet, så det går vel heller på at damen din er usedvanlig trang. Bakfra støter penisen bort i livmoren, det er sinnsykt ubehagelig, og vondere jo større penisen er. Believe me, I know... Jeg var sammen med en som hadde en latterlig stor penis. Den var i overkant av 25 cm, DA begynner man å snakke om smerter. Stillinger som funket utmerket, var stående ansikt mot ansikt inntil en vegg, gjerne dusjen Og også spooning eller henne liggende oppå deg med ryggen mot deg. Nå vet jeg ikke hvor stor damen din er... Jeg er ganske stor (som i høy) så høydeforskjellen mellom meg og eksen min var ikke mer enn et par cm. Alt er lov??Nååå ja.. du bør ikke kile henne på rumpehullet, eller plutselig stikke en finger inn Da kan du fort få deg en blåveis. Hvem sier at jenter ikke liker dette? Det er jævlig deilig å bli slikket/kilt, men man skal jo ikke akkurat kjøre fingeren inn heller. Endret 13. august 2008 av mortania Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 mortania: Nok av jenter som liker å få fingeren og mer til inn også trådstarter: Du har nok littegranne over snittet lengde ja, og hvis hun da har en del under snittet dybde så er det lett at du bunner i henne ja. Det er svært ubehagelig for de fleste jenter og det er desverre ikke så mye du gjøre med det bortsett fra å være forsiktig. Kanskje jeg selv kan spørre et spørsmål om samme tema når jeg først er i tråden her, om ikke trådstarter har noe i mot det? Jeg har ca samme lengde som trådstarter, men har ca 19cm i omkrets, og det går greit med vanlig sex (med de fleste iallefall), men analsex er rimelig vanskelig pga omkretsen. Noen som har noen gode ideer annet enn glidemiddel? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Visst dama sitter oppå mannen, og dama glipper taket elns, og får hele utstyret inn i musa.. Gjør ikke det litt vondt, blir det litt sånn leverpostei inni der da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Leverpostei? Men jo, det kan være vondt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Liksom, alt blir sprengt mente jeg... Au! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Tror nok det skal litt mer til for at alt skal bli sprengt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det tror jeg er det mest forstyrrende spørsmålet jeg noengang har fått. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sprengt? Det skal da tåle en unge? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Liksom, alt blir sprengt mente jeg... Au! Det stopper jo og hun har ikke så stor fallhøyde at det går veldig fort. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 mortania: Nok av jenter som liker å få fingeren og mer til inn også Jeg har ca samme lengde som trådstarter, men har ca 19cm i omkrets, og det går greit med vanlig sex (med de fleste iallefall), men analsex er rimelig vanskelig pga omkretsen. Noen som har noen gode ideer annet enn glidemiddel? Gjerne mer i enkelte tilfeller sier nå jeg Men jeg er blitt litt "utrent" i det, så hender ikke så ofte at det gjør noe Glidemiddel/olje er forsåvidt det beste du kan bruke. Noen glidemidler inneholder et bedøvelsesmiddel, men jeg har hørt at dette ikke er å anbefale, uvisst hvorfor, siden hele poenget med bedøvelsen er at det ikke skal være smertelig ubehagelig. Jeg vet ihvertfall at en kompis av meg spiste dette glidemiddelet, og lente han seg framover da, rant mageinnholdet ut, ikke så veldig pretty at det gjør noe, men ved analsex, så renner det jo ikke noe ut, med mindre man er dårlig i magen eller har mer vannholdig avføring enn ellers. Avføringen suges opp i tarmen etter toalettbesøk, så det er "rent" der liksom... Omkretsen din er.. litt ekstrem etter mine preferanser (jeg ble revet opp ved målte 17, men vi vet at den er litt større, for det er ikke så turnoff når damen din driver og måler tissen din fordi det er gøy ). Så alt jeg har å si; ta deg gooood tid. Kan godt begynne å utvide med noe mindre (en finger, to fingre osv) Visst dama sitter oppå mannen, og dama glipper taket elns, og får hele utstyret inn i musa.. Gjør ikke det litt vondt, blir det litt sånn leverpostei inni der da? Jeg skjlønner ikke helt hvordan vi kan glippe taket, da må dete være en veldig rar stilling Men jo, det gjør dritvondt, og nei, det blir ikke leverpostei, vi blir jo ikke kvernet opp invendig ved penetrering? Liksom, alt blir sprengt mente jeg... Au! Det stopper jo og hun har ikke så stor fallhøyde at det går veldig fort. Det trenger jo ikke gå fort for å være vondt? Om noen trykker en påle sakte opp i ræven på deg til den treffer "slutten" og trykker mot der, vil jeg tro det er vondt, selvom den ikike går i 50 km/t. Et støt mot livmoren trenger ikke være så veldig hardt før det gjør vondt en gang. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 [Visst dama sitter oppå mannen, og dama glipper taket elns, og får hele utstyret inn i musa.. Gjør ikke det litt vondt, blir det litt sånn leverpostei inni der da? Jeg skjlønner ikke helt hvordan vi kan glippe taket, da må dete være en veldig rar stilling Men jo, det gjør dritvondt, og nei, det blir ikke leverpostei, vi blir jo ikke kvernet opp invendig ved penetrering? AU?? *knipe igjen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg