judaz87 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hei.. Jeg har installert Windows XP på nytt, men nå vil ikke My Book 320GB harddisken min vises i Min Datamaskin. Den funka rett før jeg formaterte pc'n, men nå gjør den ikke det. Vet ikke hva feilen kan være, men noen av dere er jeg glad om dere kan svare på hvorfor den ikke vil vises.. Endret 11. august 2008 av judaz87 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Prøv når du kobler til å gjøre det i følgende rekkefølge: 1: USB/Firewire til PC 2: Sette adapteren i veguttaket - nettspenninga. 3: Koble adapteren til mybooken. Forutsetter selfølgelig at alt er koblet fra først. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du må sjekke om disken vises i Diskbehandling. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
judaz87 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Mja, tenker egentlig at MyBooken har dødd ut. Testa den på andre pc'er i huset, men var ingen respons der. Testa det meste også. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei ! Jeg har samme problem med min WD MyBook Studio Edition 500GB, men den er helt ny og pcen er ikke formatert. Håper på svar snarest ! Takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå