Arsenal_RULES Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei Jeg har et spørsmål angående forsikring - håper det er noen her som har peiling. Skal forsikre kameraet mitt med utstyret som følger med. Er det mulig å få en slags full tabbeforsikring (kall det hva du vil)? Hvor kan jeg gjøre det, og hvor mye vil dette eventuelt koste? Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei Jeg har et spørsmål angående forsikring - håper det er noen her som har peiling. Skal forsikre kameraet mitt med utstyret som følger med. Er det mulig å få en slags full tabbeforsikring (kall det hva du vil)? Hvor kan jeg gjøre det, og hvor mye vil dette eventuelt koste? Du bør tegne en såkalt verdigjenstandforsikring. Jeg har min i Gjensidige og for utstyr til en verdi på 60.000,- som du angir, vil det vel koste ca kr. 1.200, - i året. Hvis jeg ikke husker feil, betinger en slik forsikring - i hvert fall hos Gjensidige - at du har flere forsikringer fra før hos selskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå