problemer Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg tok min akkurat nå, ihvertfall min nest værste.... skulle fylle på med seven up, endte opp med å fylle på med rom.... Denne blir sterk... blækker jeg ut så vet dere hvorfor, er jeg oppegående så ble det ikke så ille.... Er ikke min feil at flaskene er like høye. Noen som mener rom flasker og sevenup burde vært forskjellig høyde på? Lenke til kommentar
problemer Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Svarer meg selv... den ble jævla sterk! hehe Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Skulle lage Irish Coffee...-presterte å ta kaffepulver istedet for brunt sukker... :S - Endret 11. august 2008 av Qtecman Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 I mine yngre dager skulle eg ha bloody mary til å drikke på. Høres jo greit nok ut. Men eg hadde ingen anelse om ingrediensene. Bortsett fra at den skulle inneholde sprit. Mye sprit regnet eg med(ung og dum). Det som enda værre var, eg visste eg ikke visste ingrediensene, men eg brydde meg ikke om å sjekke opp. Så eg gjettet meg frem. "Drinken er vel gul? Eller? Ja, vi må ha juice(så fikk eg med fruktkjøtt)." "Og så er den litt rød også? Hmmm... ketchup? Ja vi prøver ketchup. Men vi tar tomatpurre også, i tilfelle." "Og så salt. Salt har eg hørt noen har i drinkene sine. Og sitronsaft." 1/3 del med sprit, mye juice og så et forsøk på å blande ketchup, tomatpurre og litt juice, som skulle på toppen. Så litt salt og litt sitronsaft. Resultatet ble... tvilsomt. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hadde ikke annet å blande med enn vaniljesaus/pudding en gang. Det annbefales ikke selv om det høres helt greit ut. Prøv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå