Cypher18 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hei, legger ut et bilde jeg tok her en kveld. Jeg syns antennen til naboen er utrolig plagsom og ødelegger bilde Endret 11. august 2008 av Cypher18 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Så var det dette med regler og bildestørrelse, da... Lenke til kommentar
Cypher18 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Så var det dette med regler og bildestørrelse, da... Sorry, men nå er det ordnet Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Det er klart at antennen ødelegger litt for den "naturlige" følelsen, men jeg syns ikke den var i veien. Et flott bilde uansett. EDIT: Skrivefeil. Endret 11. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Cypher18 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Nei her var det ikke mye svar.... Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nei her var det ikke mye svar...."Silhouette i solnedgang" er vel omtrent som "Elg i solnedgang uten elg". Det er nok derfor du får så lite respons på dette. Bildet er helt ok det, det er bare at temaet er blitt vist så mange ganger før at det skal mye til før "wow"-ene kommer. Dette bildet mangler motivet som skiller det fra de første 100 vi har sett. Silhouetten er ikke spesiet spennende, og himmelen/skyene er bare middels fine til å være solnedgang. Flaggstangen/antennen er det eneste i bildet som gir noe ekstra, så jeg synes den må få lov å være der. Den er litt skjev, men ellers er den fint plassert i billedflaten. (Roter hele bildet 2-3° mot klokken) - Rams Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Solnedganger er nybegynneres favorittmotiver fordi det er komplett umulig å få det til å se stygt ut. Men for fotografer med mer enn noen måneder i traden så fortoner det seg litt som fingermaling i første klasse. Noe alle må gjennom, men som ikke er verdt å nevne i etterkant, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå