Gå til innhold

Burde man kjøpe videokamera fra ebay? framerate?

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et harddisk kamera som funker bra innendørs i dårlig belysning 5-7000,- Har lest noen tester og kommet frem til canon hg10. Men dette delges jo utrolig billig fra ebay? hva slags problemer vil jeg få ved og kjøpe et videokamera fra usa?

220v og hva vil PAL vs NTSC ha og si for min del? redigerer med premiere..

tusen takk for svar :)

Endret av ava-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ute etter et harddisk kamera som funker bra innendørs i dårlig belysning 5-7000,- Har lest noen tester og kommet frem til canon hg10. Men dette delges jo utrolig billig fra ebay? hva slags problemer vil jeg få ved og kjøpe et videokamera fra usa?

220v og hva vil PAL vs NTSC ha og si for min del? redigerer med premiere..

så lenge det virker vil du ikke ha noen vesentlige problem. hvis du er pirkete kan du nok merke noe kvalitetsforringelse dersom du prøver å blande inn materiale med andre frame rates.

det store problemet vil ikke komme før den dagen noe går i stykker. du har ikke den norske forbrukerkjøpsloven på din side, og må sannsynligvis forhandle med de du har kjøpt kamera av i usa. for å sende kameraet dit må det sannsynlig også innom tollkontoret for registrering... så var jeg deg ville jeg nok satset på et flash kamera kjøpt i norge, du får feks canon hf100 for litt over 6000, et bedre kamera enn hg10 på de fleste måter.

se

https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...