konduktans Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Fant ut at yndlingsbandet mitt, slipknot, skal ha konsert i november. Noen som veit hvilke sanger de spiller og hvor lenge jeg kan vente med å kjøpe billetter? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sangliste er vel ikke bestemt, da de kommer med ett nytt album om 20 dager, all hope is gone. Billettene kan du vel like greit kjøpe nå, det er fler fra forumet som allerede har kjøpt inkludert meg selv Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Skjønner. Håper på Psychosocial og Before I Forget Har ikke penger atm, men når omtrent tror du det er for seint da? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 For å være helt ærlig, aner ikke. Men det er sikkert ikke noe stress enda Men jeg ville jo sikret meg det så fort som mulig, er ikke plass til sååå mange mennesker i spektrum Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Skal kjøpe den 20. for da får jeg lønn. Hvordan blir det med plasser der? De som kommer først får stå foran? Hvordan skal man egentlig oppføre seg på en slipknot konsert? Hoppe og synge med? Lenke til kommentar
Wamic Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) De som kommer først og sloss mest om å holde plassen der under de to gjeste banda (Machine Head, Children of Bodom) får stå foran Og denne videon gir en liten pekepinn til oppførsel; Clickie i'll be there Endret 13. august 2008 av Wamic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå