konduktans Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Finn nettopp med meg at SlipKnot ikke var oppløst allikevel, og at de har produsert en ny sang kalt Psychosocial. Hva synes dere om denne sangen? Selv foretrekker jeg de roligere partiene i sangene deres, f.eks refrenget i den sangen her, og når Corey synger "My end, it justifies my means ....." i Before I Forget. Det får virkelig fram hvor bra stemme han egentlig har name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="349"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="349"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hør på låta All Hope Is Gone mye bedre. Hørte mye på Slipknot før, men ikke så mye nå lenger. Ps: De kommer snart med nytt album snart hvis du ikke viste det. Endret 11. august 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Wohoooo! Synes den var litt for "hard"... SlipKnot for the win Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jeg skulle nå ønske at samplermannen craig gjorde litt mer ut av seg jeg da:) Men det har vel noe å gjøre med at jeg er samplingnerd... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Forholdsvis kjedelige sanger. Personlig foretrekker jeg Slipknot og Iowa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå