Phataas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen har klart å rote bort min klokke på reparasjon. Klokken var inne til en garantisak. Etter flere ganger med beskjeden om at den var ferdig reparert tok jeg turen til butikken, for bare å se at dem hadde klart å sende feil klokke til butikken hver gang. Etter nesten 2 måneder uten noen form for kontakt eller oppfølging fra butikken ringte jeg og da visste dem ikke at jeg ventet på en klokken en gang, butikken hadde skiftet eiere og rotet enda mer. Nå endelig får jeg bekreftet at dem har rotet den bort, og dem sier jeg kan velge en valgfri klokken til samme pris. Jeg har nylig kjøpt en klokke og er ikke interesert i en ny, hvertfall ikke når dem ikke har en eneste klokke jeg har lyst på og i tillegg ikke klarer å oppdrive samme klokke som dem klarte å rote bort. Lov å heve kjøpet? Ikke interesert i gavekort fra butikk. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 uten at jeg vet det sikkert, så syns jeg i alle fall du kan kreve det? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ut i fra det du skriver så mener jeg at du har krav på heving, dette med bakgrunn i grusomt lang servicetid. Avhjelp skal tross alt skje innen rimelig tid. Lenke til kommentar
Phataas Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Butikken tilbyr meg bare gavekort. Men har sjekket med litt lovverk og ser ut til at jeg har krav på heving av kjøpet. Urimlig at jeg skal få gavekort når dem ikke klarer å skaffe samme klokke. Og har heller ingen andre klokker jeg vil ha. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nei, jeg ville stått på mitt. Klart du vil ha tilbake klokka di, det må jo de og forstå Lenke til kommentar
Intoxic Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Noen har klart å rote bort min klokke på reparasjon. Klokken var inne til en garantisak. Etter flere ganger med beskjeden om at den var ferdig reparert tok jeg turen til butikken, for bare å se at dem hadde klart å sende feil klokke til butikken hver gang. Etter nesten 2 måneder uten noen form for kontakt eller oppfølging fra butikken ringte jeg og da visste dem ikke at jeg ventet på en klokken en gang, butikken hadde skiftet eiere og rotet enda mer. Nå endelig får jeg bekreftet at dem har rotet den bort, og dem sier jeg kan velge en valgfri klokken til samme pris. Jeg har nylig kjøpt en klokke og er ikke interesert i en ny, hvertfall ikke når dem ikke har en eneste klokke jeg har lyst på og i tillegg ikke klarer å oppdrive samme klokke som dem klarte å rote bort. Lov å heve kjøpet? Ikke interesert i gavekort fra butikk. Hadde dette skjedd i min butikk, hadde jeg selvsagt gitt deg heving av kjøpet. Hadde nok faktisk vurdert å gi en slags kompensasjon også, for jeg hadde syntes det var rett ut flaut å rote bort en ting tilhørende min kunde. Man kan kanskje diskutere om man har krav på det eene eller andre, men saken er man skal yte litt kundebehandling også! :-) Jeg går ut fra at du ikke kommer til å handle i den butikken i fremtiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå