Nuffern Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 enig i det, men det løste seg, og de sendte med eksta mange lion sjokolader og et par teknologiblader så er fornøyd Det viser jo at de beklager situasjonen, og at de ønsker deg som kunde. Meget bra i grunn. På en annen side skulle det være unødvendig å komme opp i slike situasjoner. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Fikk idag skjermkortet fra Komplett...Dermed løste det seg...Komplett beklaget og sendte med en fin ryggsekk som et lite plaster på såret... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Fikk idag skjermkortet fra Komplett...Dermed løste det seg...Komplett beklaget og sendte med en fin ryggsekk som et lite plaster på såret... Bra komplett ! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ja, det skal så lite til for en stor bedrift å rydde opp i slike småting så hvorfor de ikke gjør det fra første stund kan en jo bare undre seg over. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja, det skal så lite til for en stor bedrift å rydde opp i slike småting så hvorfor de ikke gjør det fra første stund kan en jo bare undre seg over. Nei det kan man jo lure på. For min del, som fremdeles jobber i en servicebedrift, har det litt å gjøre med hva slags kunde man får på tråden. Om man skriker og bærer seg og påberoper seg sine rettigheter og gir meg noen leksjoner i hvorfor jeg suger grønnjævlig vil jeg påstå at det kansskje har litt å si. Nå har trådstarter fått en løsning som han sikkert også hadde fått uten å henge ut Komplett her og det er jeg glad for, men min erfaring er at du får hjelpen du trenger om du oppfører deg nogenlunde... Vi er jo tross alt bare mennesker alle sammen Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja, det skal så lite til for en stor bedrift å rydde opp i slike småting så hvorfor de ikke gjør det fra første stund kan en jo bare undre seg over. Nei det kan man jo lure på. For min del, som fremdeles jobber i en servicebedrift, har det litt å gjøre med hva slags kunde man får på tråden. Om man skriker og bærer seg og påberoper seg sine rettigheter og gir meg noen leksjoner i hvorfor jeg suger grønnjævlig vil jeg påstå at det kansskje har litt å si. Nå har trådstarter fått en løsning som han sikkert også hadde fått uten å henge ut Komplett her og det er jeg glad for, men min erfaring er at du får hjelpen du trenger om du oppfører deg nogenlunde... Vi er jo tross alt bare mennesker alle sammen enig! jobber i servicenæringen selv og erfarer ofte at folk går bananas på en for den minste ting... uansett om det er kunden eller produsenten sin feil og ikke meg eller andre i næringen som har solgt det... må si jeg er totalt forandret som kunde etter at jeg selv veit og har følt hvordan det og være en ekspeditør har det... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja, det skal så lite til for en stor bedrift å rydde opp i slike småting så hvorfor de ikke gjør det fra første stund kan en jo bare undre seg over. Nei det kan man jo lure på. For min del, som fremdeles jobber i en servicebedrift, har det litt å gjøre med hva slags kunde man får på tråden. Om man skriker og bærer seg og påberoper seg sine rettigheter og gir meg noen leksjoner i hvorfor jeg suger grønnjævlig vil jeg påstå at det kansskje har litt å si. Nå har trådstarter fått en løsning som han sikkert også hadde fått uten å henge ut Komplett her og det er jeg glad for, men min erfaring er at du får hjelpen du trenger om du oppfører deg nogenlunde... Vi er jo tross alt bare mennesker alle sammen enig! jobber i servicenæringen selv og erfarer ofte at folk går bananas på en for den minste ting... uansett om det er kunden eller produsenten sin feil og ikke meg eller andre i næringen som har solgt det... må si jeg er totalt forandret som kunde etter at jeg selv veit og har følt hvordan det og være en ekspeditør har det... Beste er om den første man snakker med om morgenen er en hyggelig person.... Da blir dagen unektelig så mye bedre for begge to Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 så sant så sant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå