Gå til innhold

Er du avhengig av cs?

Anbefalte innlegg

Først når noen ramser opp ei sånn liste innser jeg hvor tragisk cs miljøet er blitt. Ikke rart en blir dritlei av alle folka som speller nå for tida.

Janeida. Stereotyper som ikke passer for penger er det som blir kastet frem her.

Det er som om jeg skal si at :

Alle som trenger på treningsstudio klager på Mc burgeren, fordi det ikke er boler på den, slik mamma lager den.

Alle som kjøper AMD går rundt i t-skjorte og skjorts hele året, fordi de er vant med tropevarme hjemme.

OSV. usaklige utsagn som ikke har rotfeste i verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JohndoeMAKT, jepp jeg generaliserer majoriteten av de nåværende CS spillerne. Fordi spellet er gammelt og den gjennomsnittlige Tommy Trance og Frode Fjortis har maskiner med systemkrav gode nok i massevis til å spella det så kommer all denna søppla inn i i miljøet blant de sære, inneslutta hardcore cs spillerne og vanner de ut. Noe som rundt 1.3 viste seg i en massiv ny bølge av Player og siden har vokst til campere og annet pakk.

;)

Anyway... Skal ikke nekte for at CS er bra, men det begynner å luske litt etter gøy-faktoren i en del av de nye spella. Ser man bort i fra grafikken så skyldes det klart repetivitethet framfor mangel på spillbarhet, iallfall i mitt tilfelle.. men så har ikke jeg spellt annet enn mansion i 2 år nå så jeg er sikkert feil kar til å uttale meg :p Uansett, jeg syns CS i sin tid satte en høy standard som nå en del andre fps har begynt å nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg klarte til og med å slutte med cola  :o

du må være superman! d er jo umuli... :o

Er ikke så vanskelig å slutte med cola, jeg klarte det... Begynte med pepsi istedenfor :lol:

Og til topic: jeg er ikke avhengig av CS, makan til kjedelig spill skal du lete lenge etter (det er kun overgått av Quake3), Jeg er heller avhengig av CM

Lenke til kommentar

Jeg var avhengig i to år, fra versjon 6.0 kom ut, til rundt omkring

tiden da de solgte lisensen til Valve (ca. ett år siden eller noe?).

Men nå er det helt stopp, kommer tilbake nå og da på LAN eneste. :shrug:

Det var gode tider da jeg var sikkelig hekta, da kunne jeg knuse

hvem som helst av kameratene mine i det. :D

Nå slår folk som har spillt det i to måneder meg i det. :lol:

Lenke til kommentar
jeg er ikke avhengig av CS, makan til kjedelig spill skal du lete lenge ......Jeg er avhengig av CM

HAH! Takk for den gode latteren.

*her skulle jeg egentlig nevne hvor lenge jeg har spillt CS, og hvor bra det er, men det er ikke noe poeng i det fordi jeg vil bare virke som en usaklig CS-fantatiker. (I am..so sue me!)*

Lenke til kommentar

Er ikke så vanskelig å slutte med cola, jeg klarte det... Begynte med pepsi istedenfor :lol:

Og til topic: jeg er ikke avhengig av CS, makan til kjedelig spill skal du lete lenge etter (det er kun overgått av Quake3), Jeg er heller avhengig av CM

WTF??? :x Pepsi?????

Lenke til kommentar

WTF??? :x Pepsi?????

det var en tid da jeg drakk opptil 8 liter cola om dagen, jeg innså hvor sykt det var, og en vakker torsdags kveld sa jeg: "aldri mer", nå har jeg gått cola fri i 16 uker, and it feels good... 8)

nå drikker jeg bare is-te og aquarius :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...