traxx1 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hei Noen som vet hvordan jeg kan gjøre om ett filmklipp til bilde? På forhånd takk Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Du trykker på Alt+PrtScr mens du ser (pauser) videosnutten. Da har du kopiert bildet. Så limer du det inn igjen i et evt bilderedigeringsprogram, vanligvis med kommandoen Ctrl+V. Lenke til kommentar
traxx1 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Du trykker på Alt+PrtScr mens du ser (pauser) videosnutten. Da har du kopiert bildet. Så limer du det inn igjen i et evt bilderedigeringsprogram, vanligvis med kommandoen Ctrl+V. TAKK Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 faen så tungvindt da! Du kan jo legge filmen inn i imagesready, vis det er riktig fil type. Mvh stefan Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Eventuelt kan du bruke en bedre videospiller som gjør alt for deg. Jeg er ganske sikker på at omtrent alt annet enn Windows Media Player kan gjøre dette. Lenke til kommentar
krimol Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Eventuelt kan du bruke en bedre videospiller som gjør alt for deg. Jeg er ganske sikker på at omtrent alt annet enn Windows Media Player kan gjøre dette. Avspilleren VCL kan gjøre dette er ganske enkelt. er bare å spille av filmen og når du har kommet til dit du vil "ta bilde" høgreklikker du å trykker "snapshot"(om jeg husker riktig)! meget enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå