Bruktbilen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hva er det første du tror sitasjonen handler om når du leser overskriften og ser på bildet? Her blir Katrine skremt Trodde jeg endelig skulle få se en god nyhet med litt action, men nei. Kilde Endret 11. august 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hva er det første du tror sitasjonen handler om når du leser overskriften og ser på bildet? Her blir Katrine skremt Trodde jeg endelig skulle få se en god nyhet med litt action, men nei. Kilde Det ser ut som legen er på vei til å stikke ut øynene på dama. Jeg la merke til den nyheten der jeg også. Synes egentlig at VG har mange dårlige overskrifter som ikke forklarer hva nyheten handler om, liksom. Synes f.eks at denne her var litt teit: Måtte tisse - rakk ikke Kongen og Dronningen Det burde vel kanskje heller stått noe som "Måtte ta dopingstest"ish eller noe sånn (??) Endret 11. august 2008 av AlekXP Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det var faktisk ca. det jeg trodde. En sportsutøver som var skremt for å muligens ha skadet øyet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Trodde fyren skulle slå dama, og at han dro i håret hennes . Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Bare jeg som synes at VG ligner mer og mer på Se&Hør eller andre sladder-blader? Endret 11. august 2008 av AlekXP Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) VG og DB har aldri vært særlig seriøs i nyhetene, hvertfall på nett. Det er derimot ekstra ille nå som alle tar ferie og de tar alle historier bare for å fylle opp forsiden. Agurk-nytt ftw. Endret 11. august 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ble utrolig forbannet på Dagbladet for ikke så alt for lenge siden. Selv om det var en "nyhet" som interesserte meg mitt i ****, ble jeg lurt av overskriften - "Kjendis innlagt på sykehus etter fyllekjøring" var overskriften. Men gjett hva det sto nederst i artikkelen, "Los Angels-politiet kan forøvrig bekrefte at skuespilleren var fritatt for all skyld i ulykken" - ergo, var det aldri snakk om fyllekjøring. Dette er jo ikke noe annet enn en direkte missledende overskrift som rett og slett burde vært bøtelagt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 norsk media er bare drit, rett og slett. Har blitt mer og mer Lavmålt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå