Reddog Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei. Jeg har fått meg en Lenovo ThinkPad T61, med innebygget HSDPA modem, hvor jeg bare putter inn mitt Telenor Mobilbredbånd SIM-kort. Altså - jeg skal i teorien ikke trenge noe USB-adapter. Jeg ser at jeg får installert driveren fra Lenovo, og det ser ok ut. Men hvordan i alle verden kobler jeg til dette rakklet til internett? Noen som vet? Må jeg lage en dial-up connection, og taste inn noen prefix? Noen som vet? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Har repetisjon fra 1-, 2- og 3MX nå. Trenger hjelp til denne styggingen: ((3/X) + (3/2)) / (3 + (3/2X)) Her må det være et eller annet triks jeg ikke husker, for å ta denne med enkle regler fikk jeg ikke til. Hei, du kan laste ned programvaren fra http://www.telenor.no/bedrift/produkter/mo...nd_lastned.html. Edit: Hvordan i alle dager kom den quoten med i mitt innlegg? Morsomt Endret 12. august 2008 av Sitronkake Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Hei hei. Takk for svar, men det er nok ikke det som er løsningen. Man må logge inn for å kunne laste ned. Når jeg gjør det kan jeg bare laste ned to alternativ. Den ene er for USB modem, den andre er for PCMCIA kort. Ikke noe generell software, desverre. Ingen av de gjorde susen. Andre forslag? Lenke til kommentar
hwl Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du må ha tak i driveren/softwaren for WWAN kortet i din pc, et kjapt søk på google så fant jeg dette, som er nokså i nærheten av hva du trenger, http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss...ocid=MIGR-67955 Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Joda, driveren og alt det har jeg kontroll på, og har fått opp ett ekstra trådløst kort, i tilegg til mitt WLAN kort som også er integrert. Men er det ikke mulig å lage en dial-up mot telenor? Bare ved å benytte noen prefiks? Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Er det virkelig ingen som har pc med innebygget hsdpa modem og telenor mobilt bredbånd? Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er det virkelig ingen som har pc med innebygget hsdpa modem og telenor mobilt bredbånd? Har du prøvd å ringe datasupport på 09000? Lenke til kommentar
SimoXen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg regner med at du har funnet ut av hvordan ting henger sammen? Jeg har en T400 men ønsker å bruke mitt Netcom abb. Noen som kan fixe det? Finner ikke noe oppsett for endring :o( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå