TheDriftingFox Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) hei hvor kan jeg få tak i gul lykt lakk? christoffer Endret 11. august 2008 av TheDriftingFox Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 BilXtra Sjekk nettsiden om det er langt til nærmeste forretning Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har bedre erfaring med Laminex, da dette er film og ikke lakk. Lakk har veldig lett for å bli skjoldete (i hvert fall slik sprayburksak, litt enklere med sprøytelakk), hvis man ikke legger på veldig mange lag - men da blir de veldig gule igjen. Problemet med slike spraybokser er òg det at resultatet blir "så som så" ofte. Lenke til kommentar
TheDriftingFox Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 takkker får svar. finner ikke gul på bilxtra og nødt for spray tror jeg pga skal være inni lykta og ikke uten på men vill ikke ødlege helt karbon lokken i lyktene så vill ha noe gjensomsiktig gul:) nermeste gul jeg har finni hitil er da oransje:S Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Laminex legges utenpå, og den beskytter også lykten mot steinsprut etc. Finner du ikke gul, kan du blande 1/10 med gul base og klarlakk og sprøyte i vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå