Vegard_Haug Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Samarbeidsmodus. Se videoen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jess, nå er jeg veldig overflatisk, men det så ikke så bra ut. Stiiive bevegelser når man går, ikke mye som minnet om fullstendig kaos som i cod4. Men for all del, håper det er ei stund til det kommer. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 "Stive bevegelser når man går" er vell ikke så uvanlig når man spiller et FPS spill på konsoll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Mener slik som at geværet sto helt bom stille selvom man går i en skog. Geværet skal svaie og gi god rekyl mener nå jeg. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Var den stemmen "Jack" fra 24? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Synes spillet så veldig lovende ut med teaseren og gledet meg til det, men nå er jeg ikke imponert i det hele tatt. Ser ut som om det ikke er et fnugg realisme i spillet (springe å skyte med bazooka og rilfe f eks) også virker Japanerne stokk dumme. De springer fram og prøver å drepe med bajonetten. Hvorfor i faen ligger de ikke skjult i skogen å prøver å skyte på avstand i stedet? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det der så sinnsykt dårlig ut. Gå-ned-sti-bli-angrepet-av-dårlig-AI-mens-du-plaffer-løs-med-nesten-uendelig-ammo. ZZZ Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Til alle dere som synes dette så dårlig ut: Spillet er langt fra ferdig..! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Så greit ut, men ikke noe breath-taking foreløpig. Det var stemmen til Kiefer Sutherland jeg hørte ja? Lenke til kommentar
dask Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 For og være ærlig så virker det for meg at de stoppet ett sted på CoD innen grafikk og unikhet, og bare ble der. Det ser tamt ut, det er tydeligvis ikke noe spesielt nytt og utrolig med det. Bare enda en historie og en haug med fiender å drepe. Ja CoD4 var en skikkelig oppløft, men akk der virket det som de nølte litt med grafikken og det spesielle. I min mening for og holde en serie interesant så må man nesten ta sjanser og prøve noe nytt, så hvorfor ikke med CoD serien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Lattis. Første jeg også tenkte var "er det ikke stemmen til Keifer?" Stemte visst også. Tror ikke det er et spill jeg kommer til å kjøpe med det første. Tviler på at grafikken er så veldig mye bedre enn forgjengeren, selv om gameplayet kanskje er noe forandret. Skal ikke forhåndsdømme av kun et filmklipp selv om det sier mye om spillet. Trives godt med CoD 4 though. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bare jeg som synes det virker som det er dårligere bilde på den "Console 2" skjermen? Det virker da som begge kjører XBox360, så skjønner ikke hvorfor det skal være dårligere da... Nuvel, sikkert bare meg... Spillet virker da bra det, ingen soldater som henger i luften eller noe. Er dere sikre på at det er Treyarch som skal lage dette? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Liker ikke helt så åpne baner som den siste. Men jeg er nok trygg når jeg har Kiefer Sutherland på laget :!: Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Mener slik som at geværet sto helt bom stille selvom man går i en skog. Geværet skal svaie og gi god rekyl mener nå jeg. nøyaktig det samme tenkte jeg. det er bare teit når du føler at man "flyter" bort over bakken Lenke til kommentar
viga Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 så ut som om de hadde limt glansbilder på tven.. og skulle ikke dette være det heftigste COD til nå? pluss AI'en suger.. uff men er jo ikke ferdigt, kan være vi får noe bedre enn dette mølet Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Syntes faktisk det så kulere ut enn 4'eren På videoen er det mange tankser, tror dere det kommer til å gå an å kjøre noe på 5'eren? Lenke til kommentar
viga Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 de har hatt tank med i .. alle Cod spillene tror jeg så de har sikkert det her og Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg spilte CoD4 hos en kompis en del, men kan ikke huske noe tankser? (No tenker eg på multiplayeren) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 de har hatt tank med i .. alle Cod spillene tror jeg så de har sikkert det her og Nono, var bare tankser i ekspansjonen til Cod, nemlig United Offense. Muligens også Cod3, ettersom det var samme amatørene som lagde det også. Har null tro på dette spillet nå ettersom de tar det som i mine øyne ødela BF2(tankser som oneshotter deg). Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg er ikke enig med at d ødelegger bf2, men det passer ikke i Cod. Tanksene kan holde seg i bf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg