Gå til innhold

Video: Call of Duty: World At War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jess, nå er jeg veldig overflatisk, men det så ikke så bra ut.

Stiiive bevegelser når man går, ikke mye som minnet om fullstendig

kaos som i cod4.

Men for all del, håper det er ei stund til det kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Mener slik som at geværet sto helt bom stille selvom man går i en skog. Geværet skal svaie og gi god rekyl mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Synes spillet så veldig lovende ut med teaseren og gledet meg til det, men nå er jeg ikke imponert i det hele tatt. Ser ut som om det ikke er et fnugg realisme i spillet (springe å skyte med bazooka og rilfe f eks) også virker Japanerne stokk dumme. De springer fram og prøver å drepe med bajonetten. Hvorfor i faen ligger de ikke skjult i skogen å prøver å skyte på avstand i stedet?

Lenke til kommentar

For og være ærlig så virker det for meg at de stoppet ett sted på CoD innen grafikk og unikhet, og bare ble der.

Det ser tamt ut, det er tydeligvis ikke noe spesielt nytt og utrolig med det. Bare enda en historie og en haug med fiender å drepe.

Ja CoD4 var en skikkelig oppløft, men akk der virket det som de nølte litt med grafikken og det spesielle. I min mening for og holde en serie interesant så må man nesten ta sjanser og prøve noe nytt, så hvorfor ikke med CoD serien?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Lattis. Første jeg også tenkte var "er det ikke stemmen til Keifer?" Stemte visst også. Tror ikke det er et spill jeg kommer til å kjøpe med det første. Tviler på at grafikken er så veldig mye bedre enn forgjengeren, selv om gameplayet kanskje er noe forandret. Skal ikke forhåndsdømme av kun et filmklipp selv om det sier mye om spillet. Trives godt med CoD 4 though.

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes det virker som det er dårligere bilde på den "Console 2" skjermen? Det virker da som begge kjører XBox360, så skjønner ikke hvorfor det skal være dårligere da...

Nuvel, sikkert bare meg... Spillet virker da bra det, ingen soldater som henger i luften eller noe. Er dere sikre på at det er Treyarch som skal lage dette? :D

Lenke til kommentar

de har hatt tank med i .. alle Cod spillene tror jeg

så de har sikkert det her og

Nono, var bare tankser i ekspansjonen til Cod, nemlig United Offense. Muligens også Cod3, ettersom det var samme amatørene som lagde det også. Har null tro på dette spillet nå ettersom de tar det som i mine øyne ødela BF2(tankser som oneshotter deg).

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...