Moskus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 "Roser piloten" er en overskrift. Men teksten under roser flygelederen. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Da all elektrisitet på flyet takket for seg, brukte piloten SMS for å kommunisere med flytårnet. Les mer Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Haha. Sjukt. Ser for meg stresset med å fly og skrive SMS samtidig Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ser for meg stresset med å fly og skrive SMS samtidig Jeg antar en som har fullfører pilotutdanning har vett nok til å la en av de fire passasjerer stå for tekstinga. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Ser for meg stresset med å fly og skrive SMS samtidig Jeg antar en som har fullfører pilotutdanning har vett nok til å la en av de fire passasjerer stå for tekstinga. Kan aldri vite EDIT: Og per dags dato så er det ingenting som overrasker meg lenger Endret 11. august 2008 av CaZpeR Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sitte å chatte på en mobil når det er så store feil med flyet er helt på jordet. Det er normale prosedyrer en skal følge ved sånne feil, mulig at flyveren ikke var så god i nødprosedyrer. Det er ikke uten grunn at folk detter ned fra himmelen og slår seg i hodet. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 For en overskrift da, dere. "Landet fly med SMS"? Send SMS "LAND Cork" til 2202 for å lande ditt fly! "Landet fly via SMS" ville vært en nøyaktig like kort, men langt bedre overskrift ... Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 For en overskrift da, dere. "Landet fly med SMS"? Send SMS "LAND Cork" til 2202 for å lande ditt fly! "Landet fly via SMS" ville vært en nøyaktig like kort, men langt bedre overskrift ... Fikk SMS-melding fra tårnet som sa at de hadde oppfattet situasjonen var vel det som faktisk skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg