Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tatt på samme turen som med huggormen, men i motsetning til huggormen, så var jeg ikke redd for en død kvist Kommentarer og spesielt ris mottas med takk. Jeg er alt for fersk med speilrefleks til å ha funnet min nisje, så prøver derfor litt av det som jeg føler meg mest komfortabel med. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg vill se denne i farger de 2 nålbuntene virker som de går litt i et for meg. noe som også kunne hjulpet hadde vært om du hadde brukt en mindre Dof(Sette ned F/stop nummeret.), fått de nålene i bakgrunnen enda mer ufokus, mens den fremste bunten var i fokus. PS: En bunt er en klynge eller en dunge, Nordlending FTW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sier heller "donga" selv når det gjelder bunt da men Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Likte fargebildet best - ga meg litt assosiasjoner til januar og juletre som burde vært kastet ut uka i forveien. Bokeh'n er kansje litt lys på venstresiden men ikke påtrengende. Fin isolering av motivet i alle fall. Kansje kunne en annen innramming med kamera vært bedre, eller ikke. Jeg ble i alle fall sittende å studere bildet en stund, så du får ta det som et kompliment Endret 11. august 2008 av Grizzmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå