suprimos Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg ser på et spill, og der står det: (Recommended)CPU: 1.5GHz Pentium IV or equivalent (Minnimum)CPU: 1GHz Pentium III or equivalent Hvordan finner jeg ut hva slags prosesor jeg har, og om det er mulig å spille dette spillet med den? Sikkert et dumt spørsmål, men er ikke den smarteste når det gjelder data. Endret 11. august 2008 av suprimos Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 For det første, det er "Hvilken", ikke "hvordan". For det andre, trykk Start, Kjør og skriv dxdiag. Lenke til kommentar
suprimos Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Takk, der står det " AMD Athlon 64 Processor+, MMX, 3DNow, ~2.2GHz ", går den under "Pentium III or equivalent" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Med tanke på at Pentium 4 på rundt 1.5 GHz ble lansert i 2000, vil jeg tro du har kraftig nok prosessor. Lenke til kommentar
suprimos Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Tusen takk for kjappe svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå