evgeny Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei. Jeg har en del thumbnails som jeg henter fra en database. Jeg trenger hjelp til å vise bildene i full størrelse(når jeg klikker på de) på samme side. Kan jeg bruke <asp:Image> objektet til det? Jeg fant ingen eksempler på nette for denne utfordringen. Noen som har tips? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Glenn F. Henriksen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Lightbox 2 er et veldig greit JavaScript til å vise stor versjon av et thumbnail. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Tusen takk, det funka helt utmerket. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 et lite problem bare. Når bildene har høyere oppløsning enn skjemen da må man skrolle noe mye opp og ned. Jeg har minsket bildene i CSS filen men selve ramma blir ikke mindre. Finnes det noe løsning på dette? Lenke til kommentar
Glenn F. Henriksen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Lage mindre bilder Eller du kan bruke Thickbox som kan gjøre det. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Hei. Prosjektet krever at jeg ikke bruker noe popup når jeg ser på bilder. Eksemplene som har blitt nevnt her har popups. Det jeg trenger er bilder som blir vist på samme side. Jeg loader altså mange dynamiske thumbnails på web. Jeg skal klikke på de og bilde skal vises ved siden av i større størrelse. Jeg har allerede en HttpHandler som tegner original bildet. Det jeg må få til er å få den til å tegne bildet på samme side. Takk på forhånd Endret 14. august 2008 av evgeny Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Hei gutta jeg har fått det til selv. Jeg brukte dette skriptet http://javascript.internet.com/miscellaneo...age-viewer.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå