Mr. Bojangles Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hvilke kinoer går dere på da? På Kinoen i Sandnes er ikke dette noe problem, om da ikke personen forann er minst 2.35. På Sandnes er det kurant, for dere er høyden mellom seteradene høyere enn f.eks. i Stavanger. På Sandnes er det skikkelig mørkt rom, bra lyd og greit bilde og - så jeg reiser ikke til Stavanger for å se film, med mindre jeg blir truet på livet. Snopet man får i kioskene på kinoer smaker forøvrig plastikk, så da er popkorn det eneste alternativet. Endret 6. september 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Eit tips til dei som må ha med seg vingummi eller liknande som er pakka i ein pose: Ta med deg ein tom bruskopp, åpne posen før du går inn, tøm innhaldet i koppen og kast posen. Du har på veldig enkelt vis gjort kinoopplevelsen betre for mange. Eg har gått litt lei popkorn, baconkrisp er å føretrekke. Det lager desverre meir lyd enn popkorn, sjølv med lukka munn er det litt knasing. Eg går riktignok sjeldan på kino og ser i så fall stort sett actionfilmar med lyd nok til å overdøve knasing. Også timer eg det i forhold til lydnivået på filmen. Endret 6. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå