dymoletratag Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Slutt å dra på barnefilmer så løser du det problemet. Pleier aldri å kjøpe popkorn, ikke noe særlig godt etter man har spist en handfull. M-sjokolade derimot, kjøper alltid det når jeg skal på kino! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg er helt enig, det er ikke nødvendig med 5 liters bøtter med popcorn når en skal på kino. Slik som det ser ut i kinosalen etterpå virker det som folk stort sett har problemer med hånd-munn koordinasjon. Mer popcorn på gulvet enn det som er innabords. Men dessverre tror jeg kinosalene må selge popcorn(og annet) for å kunne tjene ekstra penger. Ikke at jeg vet noe om hvordan det går med norske kinoer, men har på følelsen av at de trenger de pengene de kan få tak i. edit: Må si meg enig i Bruktbilen. M og andre småsjokolader er meget godt å ha med. De er lette å dele med de ved siden av deg og Endret 11. august 2008 av zeltex Lenke til kommentar
pxK Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Wtf?! syns popcorn er noe av det beste ved å gå på kino. Leste også om saken og er glad at norske kino'er er imot dette. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Leste også om saken og er glad at norske kino'er er imot dette. Les artikkelen igjen, så ser du at journalisten spør om salg av snacks og ikke popcorn spesifikt. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Heilt forferdelig å høyre at popcorn ikkje høyrer til kinoen... Kino-opplevelsen er ikkje det same utan popcorn. Har aldri reist på ein kino utan popcorn, kan ete x-antal store spann, glatt! Er så forbaska godt! Endret 12. august 2008 av Bikkebakke Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hæ!? Gæerne folk. Kino uten popcorn er som sommer uten iskrem. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg foretrekker at h*n som sitter ved siden av meg i kinoen spiser popcorn fra bøtte fremfor Kims/Maaruds potetgull fra pose. Posen knaser noe jævlig... Lyden på kinoen der jeg bor er såppas bra at den overdøver lyden fra popcorn, så for meg skal folk få spise det hvis de må, for jeg selv synes det smaker dritt :!: Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Heilt forferdelig å høyre at popcorn ikkje høyrer til kinoen... Kino-opplevelsen er ikkje det same utan popcorn. Har aldri reist på ein kino utan popcorn, kan ete x-antal store spann, glatt! Er så forbaska godt! Æsj. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kino + popcorn = sant Dere som ikke liker lyden, lukten av popcorn som flyr rundt: hørt om hjemmekino? Får et greit oppsett med prosjektor/skjerm, høyttalere og stoler for 50 laken ... Eller dere kan slutte å gå på barnefilmer. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hæ!? Gæerne folk. Kino uten popcorn er som sommer uten iskrem. Jeg var på Gran Canaria en uke og spiste ikke en is. Det gikk helt fint det. Skjønner ikke helt dealen. Forby popcorn og chips samt brus på norske kinoer! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Herregud, nå ble jeg faktisk litt sjokkert. Noe godt, da spesielt popcorn er jo halve kinopplevelsen! Blant annet så er popcorn det kanskje godteriet som er nærmest lydløst på lydskalaen. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er ikke spesielt glad i popcorn, men å ha noe godt med seg er nesten et must. Åpne godteposen før filmen starter, så blir det i det minste litt mindre bråk. Tror mange kinoer hadde slitt enda mer dersom de ikke kunne solgt popcorn og godteri. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg synes kinoer bør forby høye folk. Det er mye værre når en svær jævel på 2 meter setter seg rett foran deg, enn når noen knasker på litt popkorn. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Burde ha soner inndelt etter høyde. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 I så fall er det ikke sikkert man får sitte sammen med dem man kom med Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Forby popcorn på kino ?! Må alltid ha en stor popcorn før en bra film, er ikke det samme uten. Blir litt som pizza uten piffi. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 I så fall er det ikke sikkert man får sitte sammen med dem man kom med Det burde de høye folkene tenkt på før de vokste seg så høye ... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvilke kinoer går dere på da? På Kinoen i Sandnes er ikke dette noe problem, om da ikke personen forann er minst 2.35. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det hadde ikkje vore noko problem om folk hadde hatt folkeskikk og klart å oppføre seg. 1: TYGG MED MUNNEN LUKKA!!! - Burde vore ein del av alle sin barneoppdragelse. 2: IKKJE TYGG ELLER FORSYN DEG I EIN ROLEG SCENE!!! - Ein film har i dei fleste tilfeller fleire scenar med mykje lyd enn utan. Ikkje lag unødige lydar når det er ein stille scene. 3: IKKJE GRAV SÅ LANGT NED DU KLARER I BØTTA, JO MINDRE LYD JO BETRE!!! - Det er faktisk mogeleg å forsyne seg og ete popkorn utan at heile salen får det med seg. Popkorn har aldri plaga meg stort. Poser derimot, fysj å fy. Godteposer med vingummi, sjokolade eller kva som helst. Gjerne ein type der godteriet er pakka inn i endå meir papir eller plast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå