Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig, det er ikke nødvendig med 5 liters bøtter med popcorn når en skal på kino. Slik som det ser ut i kinosalen etterpå virker det som folk stort sett har problemer med hånd-munn koordinasjon. Mer popcorn på gulvet enn det som er innabords.

Men dessverre tror jeg kinosalene må selge popcorn(og annet) for å kunne tjene ekstra penger. Ikke at jeg vet noe om hvordan det går med norske kinoer, men har på følelsen av at de trenger de pengene de kan få tak i.

edit: Må si meg enig i Bruktbilen. M og andre småsjokolader er meget godt å ha med. De er lette å dele med de ved siden av deg og

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker at h*n som sitter ved siden av meg i kinoen spiser popcorn fra bøtte fremfor Kims/Maaruds potetgull fra pose. Posen knaser noe jævlig...

Lyden på kinoen der jeg bor er såppas bra at den overdøver lyden fra popcorn, så for meg skal folk få spise det hvis de må, for jeg selv synes det smaker dritt :!:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det hadde ikkje vore noko problem om folk hadde hatt folkeskikk og klart å oppføre seg.

1: TYGG MED MUNNEN LUKKA!!! - Burde vore ein del av alle sin barneoppdragelse.

2: IKKJE TYGG ELLER FORSYN DEG I EIN ROLEG SCENE!!! - Ein film har i dei fleste tilfeller fleire scenar med mykje lyd enn utan. Ikkje lag unødige lydar når det er ein stille scene.

3: IKKJE GRAV SÅ LANGT NED DU KLARER I BØTTA, JO MINDRE LYD JO BETRE!!! - Det er faktisk mogeleg å forsyne seg og ete popkorn utan at heile salen får det med seg.

Popkorn har aldri plaga meg stort. Poser derimot, fysj å fy. Godteposer med vingummi, sjokolade eller kva som helst. Gjerne ein type der godteriet er pakka inn i endå meir papir eller plast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...