Target.Aquired Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Deg om det, jeg ville ihvertfall ikke solgt en slik Pc for 5 lapper. Nå må folk slutte og forvente å selge til gull når man har en gammel utdatert PC. Dette er noe som gjenspeiler seg godt på finn.no Gamle hauger av noen PCer til flere tusen kroner!!! Er greit å prøve seg som Hegnar men det må da være grenser. M Endret 13. august 2008 av The_Majestic Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Å forvente seg 8-10 lapper var kanskje å ta i, men ihvertfall mener jeg det er en pris han kan få, jeg har sett mye dårligere PC'er blitt solgt for mye mer. Jeg er inne på finn.no flere ganger i uken, bare for å sjekke, og de fleste PC'er går faktisk unna. Edit: Du må ikke se på brukt prisen på vært enkelt komponent, en hel Pc Kan man få mer for på finn.no. Endret 13. august 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Tja, det er jo klart at mangler man både skrupler og ærlighet, så er det ikke noe problem å prakke den på en noldus for dobbel pris. (Av de 5k jeg mener den er verdt) Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Helt klart selg vannkjølingen for seg selv, og maskinen med vifter for seg selv. Er veldig mange som er ut etter billig vannkjølings løsninger for å prøve hvordan det er. Eneste problemet å få solgt er vel kanskje 8800gtx vannblokken.. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Si ifra når og hvor du har lagt ut greiene. Kan hende jeg har lyst på noen vannkjølingsgreier hvis prisen er riktig Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Si ifra når og hvor du har lagt ut greiene. Kan hende jeg har lyst på noen vannkjølingsgreier hvis prisen er riktig Den er flere med på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dude, jeg så en Pentium 4 3,6 og et X1900 + 1GB RAM til 13000,- Hovedkortet kostet 2000 nytt, skjermkortet kostet vel 5k nytt... Tror ikke 200 eller hva noen foreslo for HK... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå