Gå til innhold

Hacket! Trenger virkelig hjelp! nå er jeg lei!

Anbefalte innlegg

Hallo! Nå er jeg lei av å ha virus på PCn (eller hacket?). Så nå skal jeg gjøre noe med det. PCn har oppført seg VELDIG merkelig i det siste. Det kommer en lyd som sier med en "smiley stemme": Who the hell do you think you are!?". Minst en gang hver gang maskinen har blitt slått på. Men det er ikke alt. Plutselig forsvinner alle bakgrunns ikoner og startmenyen(Den "windows-baren" med start knappen, og alle der alle vinduene er), og så kommer den tilbake etter noen sekunder. Noen ganger forsvinner det helt også, så da må jeg restarte maskina. Maskinen henger seg også veldig ofte. Som regel må jeg ta en restart. Noen ganger fungerer det å avslutte alle oppgavene som kjører. Og det er ikke når jeg spiller at dette skjer (har skjedd da også), men også når jeg bare er på en internett side, eller har oppe et vindu. For ikke lenge siden dukket det også opp et eBay ikon på skrivebordet! :S Dette finner jeg ikke under innstalerte programmer, så jeg aner ikke hvordan jeg skal få slettet dette. Jeg slettet bare ikonet, men det ligger også i start menyen. (kan sende bilde viss dere vil ha). Dette er VELDIG plagsomt, så nå er jeg virkelig lei! Jeg har skannet PCn med både SUPERAntiSpyware og AVG uten at noen av de fant noe. Så da lurer jeg på, hva skal jeg gjøre nå?

Kan også nevne at dette har skjedd mens jeg har hatt Spore på PCn! Den skapnings skaperen. Der SecuROM følger med! Det var i dette tidsrommet at rare ting begynte å skje. SecuROM er fjernet nå, men det er ikke viruset, eller hva det enn er.

-Mvh Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...