Roug Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei, skaffet meg ett slikt ett for ca 1 måned siden, jeg er faktisk ikke helt fornøyd. er ikke noe fanboy har hatt ca 50\50 med Ati\Geforce mitt siste kort var geforce 8800gtx. jeg føler ikke at kvaliteten er på topp her, fikk 2 error\feilmeldinger når jeg installerte driverne på maskina, og da var den nyformatert, Vista vel og merke... å i spill så er det utrolig dårlig tekst, så vidt jeg klarer å lese det som står, er det noen her som har noen ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hadde også lignende feil ved installasjonen av mitt 3850, altså feilen ved driver installeringen. Men det kommer av Microsoft sitt .NET crapwork søppel som må oppdateres før installasjonen kan begynne. Dårlig tekst problemet har ikke jeg sett i allefall... Hvor er du har observert dette? I hvilke spill? Lenke til kommentar
Roug Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Europa Universalis Rome. Call of Duty 4 Mount and blade FM08 En del spill. Skal prøve å bytte drivere Er jo ingen nye drivere der ute så ikke noe vits Endret 11. august 2008 av Roug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå