nasse222 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 HP F715EO etter lyn-nedslag, vil ikke starte Skjer ingenting når jeg trykker på start knappen! Laderen stod i når lynet kom, men det er ingen llukt av maskinen, har hatt den åpen, det lyser i den at den lader (lys rundt lader input`et og på maskinen at den lader, får strøm) Er det noe restart knapp på disse? Finner ingen i bunn, første maskin jeg ikke har sett det på! Så det skjer ingenting når jeg trykker på start knappen, helt død. Har hatt åpen maskinen, og testet startknappen der, og kortsluttet den for å se om det ved en tilfeldighet var gummiknappen som var gåen, men ingen forskjell. Noen tips?? Takker iallefall hjertligst!! Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Lynet har mest sannsynlig tatt kverken på noe. Prøv å ta ut batteriet og start med laderen i og så med batteri men uten lader.. Hva skjer da? Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Lynet har mest sannsynlig tatt kverken på noe. Prøv å ta ut batteriet og start med laderen i og så med batteri men uten lader.. Hva skjer da? takker for tips, men ingen forskjell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå