jfstand Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Har jeg bare vært utrolig uheldig eller er Pixmania totalt blottet for alt som heter kundeservice. Sendte en USB disk til reperasjon for over 2 måneder siden .... Har purret 3+ ganger,,,, fremdeles ingen ingen disk eller skikkelig tilbakemelding. Handle hos Pixmania igjen >>> ALDRI <<< Lenke til kommentar
Nator Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Pixmania har dårlig returbehandling etter det jeg har hørt. De prøver jo å dytte på deg en ekstra avgift ved hvert kjøp for slikt som er standard returrett etter norsk lov! Har handlet derfra flere ganger, men aldri sendt noe i retur. En venn måtte sende en barebone-PC i retur til dem en gang, og da måtte han fortolle den selv for utsendelse direkte til Frankrike (?). Merkelig business. Endret 12. august 2008 av tommyms Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nei, du er ikke uheldig, dette har vært oppe flere ganger pluss at det var et innslag på TV. Det er en grunn til at jeg aldri vurderer kjøp derifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå