Boralis Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Lurer litt på hva som er best og hvorfor av. Opera 7.01 og Internett Explorer samt Microsoft outlook og Outlook express Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ikke ENDA en til da?!? For 8. gang den siste uken: Opera er bedre. En hel god del faktisk! Gidder ikke forklare igjen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Ikke ENDA en til da?!? For 8. gang den siste uken: Opera er bedre. En hel god del faktisk! Gidder ikke forklare igjen Hvorfor svarer du da, vist det var så grusomt så styr unna og hold kjeft Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Kort oppsumert. Test ut begge og brukd et du synes funker best for deg. Men minus med IE etter mine øyne = *Mere Popups og irriterende reklame *Mere støy med tanke på lyd og musikk plugins som folk dytter på websidene sine. *Dårligere sikkerhet, mere sårbart mot diverse ting og tang. IE bør man ha liggende på PC'en selv om man som regel ikke bruker den. Jeg sliter med www.vg.no av og til, i 8 av 10 tilfeller så loader vg.no, men i 2 av 10 så henger vg.no i opera. Dette er nok absolutt ikke Opera sin feil, for det er bare på vg.no dette skjer. Men i html'ingen hos vg.no. Andre sider vises kun i IE og støtter ikke mozilla/netscape en gang. M$ og dems diverse "tving sine greier på andre og dermed også tving folk til å måtte bruke M$ produkter" Men brukd et du føler er best. JEg personling liker Netscape 7.02 best om dagen, sikkert at jeg har sittet med Netscape det meste av min nett tid. Etter det så liker jeg Opera så IE til slutt av de tre. Men har alle 3 inne grunnet 2 ting, da jeg er litt hobby webdesigner så liker jeg å sjekke i alle nettlesere (i allefall de mest populære) og det at noen sider viser dårlig i ikke IE nettlesere, da bruker jeg IE for den/de sidene, men sjekker alltid med Opera først, gidder ikke å la dem se at ahhh, enda en IE bruker. Lar den få litt hits på Opera eller mozilla/netscape først. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Takk for svar, har nå vert på nettet og kjøpt fullversjonen og innstalert den og den virker fint, ser ut som den laster inn sidene raskere også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå