Blakvist Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Bildet er tatt på Tønsberg brygge 09.08 og jeg lurer på hva dere syntes? Selv er jeg ganske fornøyd med bilde. Bildet er på ingen måte redigert, kunn forminsket. Edit av moderator: "BK:" er lagt til i emnetittelen. Endret 14. august 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
exmx Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Likte bilde veldig godt. Bra motiv. Eneste som irriterte meg litt var det grønne i døren bak. Tror jeg ville klippet vekk det. Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Likte bilde veldig godt. Bra motiv. Eneste som irriterte meg litt var det grønne i døren bak. Tror jeg ville klippet vekk det. Der sa du no. Helt enig når du sier det. Takk for tipse Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Likte bilde veldig godt. Bra motiv. Eneste som irriterte meg litt var det grønne i døren bak. Tror jeg ville klippet vekk det. Der sa du no. Helt enig når du sier det. Takk for tipse om du ikke vill klippe så er det bare å ta "Sponge tool" til verks på døren. Personlig tror jeg du kunne kuttet noe i forgrunn (IKKE alt) kanskje gått ned til 1:1 format? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Personlig tror jeg du kunne kuttet noe i forgrunn (IKKE alt) kanskje gått ned til 1:1 format? Stemmer for det samme Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Personlig tror jeg du kunne kuttet noe i forgrunn (IKKE alt) kanskje gått ned til 1:1 format? Stemmer for det samme henger meg på det. Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Personlig tror jeg du kunne kuttet noe i forgrunn (IKKE alt) kanskje gått ned til 1:1 format? Stemmer for det samme henger meg på det. Kan en av dere legge ut et forslag til endring? Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Personlig tror jeg du kunne kuttet noe i forgrunn (IKKE alt) kanskje gått ned til 1:1 format? Stemmer for det samme henger meg på det. Kan en av dere legge ut et forslag til endring? siden jeg sa det så. 1:1 versjon 2:1 versjon EDIT: sorry for sein reply.. hehe Endret 11. august 2008 av jimdidr Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Minner om at emnetittelen skal tydeliggjøre at tråden er bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittelen. Emnetittelen er endret av moderator. Kommentarer til dette innlegget skal ikke gis i tråden, men på PM eller epost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå