jealei Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hei, av en eller annen grunn så blir skriften min kusiv på div nettsteder, dette gjelder både opera og IE noen som har opplevd det samme? som dere ser på bilde så blir det jeg skriver inn i søkefeltet kursiv, og teksten på google sida blir også kusiv, noen vet åssen jeg løser dette? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tilt hodet ditt til høyre. Eventuellt Skjermegenskaper og utseendet der. Er innstillinger for skrift der. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 kan du spesifiere? jeg har vista Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Au, det var litt verre. Har ikke Vista selv. Men prøver et skudd i blinde. Har du muligheter til å velge farger og slikt på topplinjer, bakgrunner og slikt for vinduene dine? Der vil man også kunne skifte skrittype og størrelse og form. Utover det vet ikke jeg noe, grunnet mangel av Vista-erfaring. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 jeg fant det, men det hjalp ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå