zeoman Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 er det noen som har noen tips til gode data høytalere?? Er åpen for alt bare det ikke blir for dyrt Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Logitech Z-560 er et bra kompromiss mellom lyd og pris. Avhenger av hvilke krav du stiller selvsagt. Til spill og listepopp funker de glimrende, og spiller GRISEHØYT. Jeg synes ihvertfall de var verdt 1895,-.... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 logitech z-320 (eller var d 360?) er også greie hvis du vil ha billig høytalere.. 2.1 lyd med 2 satelitter og sub for 350 kr.. Du vekker lett huset med disse, de spiller overraskende bra! Lenke til kommentar
ærlige_roffen Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Creative Inspire 4.1 4400 til 500 spenn. Litt svak på akustisk musikk, og absolutt ikke et godt valg dersom du er avhengig av tung og dominerende bass. Ellers klar og behagelig lyd. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Cambridge Soundworks DIGITAL!!! (2.1) drit bra lyd, med en glimrende sub som står å dundrer.... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Logitech Z-560 er et bra kompromiss mellom lyd og pris.Avhenger av hvilke krav du stiller selvsagt. Til spill og listepopp funker de glimrende, og spiller GRISEHØYT. Jeg synes ihvertfall de var verdt 1895,-.... Jepp! Jeg har også disse.. Fikk sjokk når jeg hørte hvor VIRKELIG høyt de spilte, selvom de er småe! Og bassen er bare heeeeeelmax! Go for it! Da har du gode høytalere for minst 4 år, og normale for 3 år og dålige i 2 år før de eventuelt går til h*lvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå