gamleerik Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg skal legge opp en kabel mellom vegg og tak, hvor både tak og vegg er i mur. Hvordan gjøres det enklest mulig? Dette er ikke strømkabler, men det er vel mange elektrikere her som har kjennskap til problemstillingen? Jeg har vurdert sånn kablekanal i plast med lim bakpå, men dette er både stygt, dyrt og henger dårlig. Jeg har brukt letti-klammer på trelister, men disse kan vel ikke slås inn i mur? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 En kamerat brukte limpistol, og det henger da enda. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Enten 5,5mm murbor, gule spikerplugger og APK. Eller Thorsman plastkanal (17x20 eller 17x35) som skrus på veggen. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er også enig med Big_JJ, sånn ville en elektriker gjort det. Ikke fall for fristelsen til å bruke limpistol, det kan falle ned etterhvert. Lenke til kommentar
gamleerik Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Ok, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå