ElEGaNt* Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Eg har kjøpt meg xbox360, og eg lurer på om det går ann å koble ein ekstern harddisk til xboen min, om eg må legge inn program på disken som gjør slik at xboxen leser disken.. Går det ann og legge inn nytt software ? O.S. ? Takker for kommentarer Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ja det går, tror ikke du får lagt inn XP eller Ubuntu hvis du tenkte på det. Lenke til kommentar
ElEGaNt* Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Ja det går, tror ikke du får lagt inn XP eller Ubuntu hvis du tenkte på det. Nei, eg tenkte på eit nytt og enklere O.S, eg har veldig lite peiling osv.. Men går det ann å legge inn spill på xboxen ? :o Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Du KAN koble til en ekstern harddisk. Men den vil BARE funke til musikk, bilder og film. Du kan IKKE save på en ekstern harddisk. Fra høsten vil man kunne spill inn på harddisken til Xbox 360 (snakker da om harddiskene som følger med i Premium og Elite, funker ikke på ekstern). Lenke til kommentar
ElEGaNt* Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Du KAN koble til en ekstern harddisk. Men den vil BARE funke til musikk, bilder og film. Du kan IKKE save på en ekstern harddisk. Ja, men kobla hdd min til xboxen, men det skjedde ingenting, xboxen fant ikkje disken :/ er det noe eg er nødt å legge inn på noe som gjør slik at xboxen leser den :o. Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Samme problem har jeg med min xbox! Funker ikke med den eksterne harddisken, men den finner f.eks minnepenner, telefon osv! Kanskje det har noe med om det er NTFS, FAT osv? Lenke til kommentar
easthill- Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Filstystemet på harddisken/minnepennen må være FAT32. Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Var vel egentlig det jeg trodde! Men er det egentlig noe forskjell i Windows om du bruker NTFS(?) eller FAT32 på disken ? Lenke til kommentar
ElEGaNt* Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Filstystemet på harddisken/minnepennen må være FAT32. Kordan bytter man filsystem da :O ? Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 fat32 takler ikkje filer over 4 gb Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Les denne tråden dersom du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
ElEGaNt* Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 fat32 takler ikkje filer over 4 gb Hmm... Så er det ingen mulighet for å koble min eksterne hdd til xboxen og det virker:O ? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Filstystemet på harddisken/minnepennen må være FAT32. Kordan bytter man filsystem da :O ? høyreklikk på hardisken din i xp og velg formater, så velger du FAT32.. Alt innholdet på disken slettes vel og merke.. og som nevnt støtter ikke FAT32 over 4gb.. Lenke til kommentar
ElEGaNt* Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Eg fikk det til med å skifta til FAT32 Men eg lurer på om det går ann å legge inn nytt O.S. På xbox360?! :o Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det går ikke, hvordan ser du for det deg egentlig? Windows XP? Det er jo ikke en PC.. Nå kommer jo et helt nytt grensesnitt med høstoppdateringen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå