Gå til innhold

Din verste opplevelse på et offentlig toalett?

Khaffner

Anbefalte innlegg

Jeg har en virkelig syk en, men det skjedde dog ikke med meg.

Det var en bekjent som var på do i byens kulturhus. Det var Helge Jordal også, skuespilleren fra Bergen. Denne bekjenten hadde akkurat gjort sitt fornødne og vasket hendene da han så Helge Jordal komme ut av en bås. Han sa Hei, og gikk ut døren uten og vaske nevene.

Sykt men sant. Tenk på hvor mange handshakes Helge Jordal gjør etter en forestilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en eller anna flyplass i italia, husker ikke hvor jeg var da (ofte i italia og spania).

Toalett'et på flyplassen hadde kun 5-6 hull i gulvet, med litt porselen rundt. med smale skillevegger som bare nesten skulte hvem som var der. da ventet jeg til jeg kom på flyet.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

haha artig tråd :D

var på klassetur i italia, fikk feriemage så måtte springe på dass. Satt å dreit å ante fred å ingen fare, så ser jeg alle i klassen går forbi utafor. Var vindu på dassen så satt å så ut på de andre, plutselig snur de og peiker å ler av meg. Det var sånn gitter lignendes greie foran ruta så jeg trudde jeg var trygg og at de ikke så meg men der tok jeg feil :p Jeg satt å gapte litt av overaskelse før jeg skjønte at det var meg de lo av :p

Var på et kjøpesenter en gang å måtte på do, så hadde noen griser tatt å smørt dritt utover hele dassen. hele toalettskåla var brun og det var en stor flekk opp etter veggen. Nasty.

Hadde en morsom opplevelse en gang da, jeg satt på en dass på et kjøpesenter i flensburg. Så hører jeg en fyr kommer løpenes inn og smeller døra igjen før han drar av buksa og fyrer løs mens han sitter å stønner :p

Lenke til kommentar

Skulle vel egentlig kunne postet som anonym.

Det der med hull på do i Italia har jeg også opplevd. Selv om det kan gi litt melkesyre i lårmusklene dersom en trenger litt god tid, så er det ikke det værste jeg har opplevd.

Jeg vil si skitne blå midlertidige toalettbåser er ekle, og en av de værste på min liste foreløpig.

Men den som gjorde mest inntrykk var på en campingplass i utlandet. Hvorpå jeg skynder meg på toalettet for å få gjort det nødvendige. Etter ett par minutter der inne så kommer det andre som vil bruke stallen. Det er da jeg oppdager at jeg gikk på dametoalettet. :blush: Slike campingplasstoalett er bygget ofte helt symmetrisk (så det er fort gjort å gå feil om en ikke ser etter kjønnstegnet).

Det er ille nok. Men jeg håper jeg kan snike meg ut usett ved å vente til de andre har forlatt bygget. Da, plutselig utbasonerer ett lite barn at det er en mann inne i den toalettbåsen der. Jeg kan se for meg barnet stå å peke lenge der. Barnet gjentar det noen ganger også, og virker veldig sikker i sin sak.

Må innrømme at jeg ventet vel og lenge da, før jeg turte å snike meg ut derfra.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Var på den første skolen jeg gikk på i Drammen, Danvik, på en av doene som var plassert slik at alle på skolen kunne bruke den (var bare en do så nærme, ellers måtte man gå en lenger vei). Og en gang jeg var der, var det en som var rikelig uheldig (om det ikke var med vilje) med diare; det var ikke nok med at det ikke var dratt ned, med jævelen hadde faen meg sølt det utover gulvet også, riktig nok bak doen der og ikke utover hele gulvet, men allikavell. Fysjamei :sick:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Haha!! Morsom tråd! :)

Værste jeg har opplevd var i de garderobene på Frognerbadet, da jeg var ferdig med å dusje, og skulle på do og gjøre mitt unøde, så var det jaggu noen som hadde kabla på gulvet ved siden av skåla. :no: ...dafrista det egentlig å gjøre seg ferdig i dusjen...men, man er da en dannet herremann :)

Takk for den, nå kom det brus på hele dataen ^^

Lenke til kommentar

Var på resturant i spania. Etter hovedretten kjenner jeg det trykker på. Jeg finner frem til toalettet, et lite rom som ike er tilegenet overvektige, og låser døren.

Jeg gjør sakene mine og føler dette er en stor en. Jeg klarer ikke la være å se: Joda en goood kabel ble det. Litt stolt over å ha skjenket denne til kloakken trekker jeg ned... Ingen resopns. Jeg prover igjenn, fremdeles null respons. Hva gjør jeg nå? Jeg kan ikke går fra en slik doning, tenker jeg. Jaja. Jeg vasker henda og låser motvillig opp døren. I det jeg kommer ut står det en respektabel mann i 50 årene og venter. Han smiler. Jeg smiler tilbake og småløper tilbake til bordet. jeg aner ikke om han gikk ut igjenn, gjorde sakene sine eller så etter meg. Jeg var for opptatt med å leke usynlig. ><

Har flere ganger fått folk til å skvette utover hele dassen. Det er en fordel å låse døren bak seg.

Bajset og fant ut det ikke var papir, en gang. Det var de sokkene. :hrm:

gode ord:

The only thing worse than having diarea... Is trying to have it quietly, in a public restroom.

edit: vist dere noen gang ser to føtter og en pose under en bås. gå ut igjenn med en gang.

grunn:

dette er et triks homofile gjør så ingen skal merke de er to der inne. en sitter seg på skåla med buksene ned og den andre har beina i en pose mellom hans. når noen ser under ser de ett par føtter og en pose. du kan tenke deg selv hva som egentlig fåregår der inne.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Min verste opplevelse var på Heatrow flyplass litt utenfor London. Selve toalettene var fine men selve rommet og inngangen var som en laberynt(uten at jeg kan skryte av rettningssansen min, den er faktisk overraskende dårlig.). Når jeg skulle ut igjen endte jeg opp på en dør som jeg trodde var utgangen, men fant ut at den var låst så jeg trodde jeg var blitt låst inne (Begynte å bli ganske sent på kvelden, hadde mistet flyet). Så jeg begynte å hamre løs på døren og rope litt, da det kom til svar: "It's busy"(eller noe lignende). Trakk meg stille tilbake å fant veien ut.

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

På skolen jeg gikk på så var det to typer toaletter, det var slike båser, og det var vanlige toaletter der de er i et eget rom. En dag kjente jeg at jeg virkelig måtte drite, dette strider mot alle mine prinsipper med å drite på offentlige dasser, men jeg måtte noe fryktelig. Da bestemmer jeg meg for å bruke et av de toaletta som er på eget rom siden jeg vil ha mest mulig fred. Og etter en særdeles bråkete runde tar jeg to tørk, og så er det ikke mer, og jeg trenger vikelig mer. Jeg er jo på enerom, så det er ikke noe særlig fristende å snike seg ut igangen med buksa på knea for å finne en annen do. Jeg ser at det er papir i dispensern ved vasken, så jeg sniker meg dit og napper til meg noen ark. Men det funka dårlig, papiret løste seg så og si bare opp, så jeg bestemmte meg for å komme meg vekk. Jeg drar ned, det tetter seg, jeg prøver igjen, ingenting skjer. Dette er håpløst, så jeg vasker henda, og håper på at det ikke er noen utenfor og venter. Og der står det en som jeg hadde historie med året før, han smiler, nikker og sier hei før han går inn. Aldri prata med han igjen...

Lenke til kommentar

Hehe, hadde en småpinlig en i Skopje engang.

Var midt i en bypark da jeg begynte å kjenne presset, og løp frem til et skilt med et kart over parken for å finne nærmeste toalett. Da jeg kom inn i 'skuret' la jeg først merke til at det var veldig mye søppel flytende på gulvet, og stedet så veldig nedslitt ut. Hastet meg videre innover, og fant ut at absolutt alle dassene enten var ramponert og revet opp, etter fylt til randen med søppel. Ble veldig utålmodig og stresset, og tenkte på å løpe ut igjen for å finne en busk. Så da at det lå en del narkotikasprøyter og lignende rundt om på gulvet, og tanken på et quick escape falt liksom litt i grus. Historien ender iallefall midt på gulvet, og moralen i fortellingen må være at en skal holde seg langt unna offentlige toalett i parker.

Endret av KEBABavSVIN
Lenke til kommentar
Min verste opplevelse var på Heatrow flyplass litt utenfor London. Selve toalettene var fine men selve rommet og inngangen var som en laberynt(uten at jeg kan skryte av rettningssansen min, den er faktisk overraskende dårlig.). Når jeg skulle ut igjen endte jeg opp på en dør som jeg trodde var utgangen, men fant ut at den var låst så jeg trodde jeg var blitt låst inne (Begynte å bli ganske sent på kvelden, hadde mistet flyet). Så jeg begynte å hamre løs på døren og rope litt, da det kom til svar: "It's busy"(eller noe lignende). Trakk meg stille tilbake å fant veien ut.

Jeg griner :!:

Lenke til kommentar

Jeg var på do på en bensinstasjon i Nevada, litt ute på landet kan man si. Vi stoppet ved bensin stasjonen og jeg sprang inn på dass, og satte meg ned for å drite. Så på veggen på høyde med hodet mitt, litt lengre mot døren var det et hull. Der man kunne se inn i ett slags kott. Mens jeg satt på do der, så hører jeg en person kommer inn på det kottet, og drar ned smekken. Jeg gjorde meg fort ferdig der for å si det sånn.

Edit: Ble rimelig fornøyd når jeg gikk ut av båsen. Da var det en kar som sto og pissa i pisserenna. Håper det var samme person jeg hørte.

Endret av Borden
Lenke til kommentar

Husker en hendelse når eg var mindre.

Var på hamar tågstasjon og var da på dassen der. Når eg var ferdig trakk eg i snoren og vann begynte og fylle opp dassen. Stoppet heller ikkje.

Så da rant det til slutt over og utover hele gulvet. Da forsvant eg derfra^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...