Gå til innhold

Shadow of the Colossus 2?


Codeboss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Likte ICO veldig godt, men av en eller annen grunn har jeg ikke spilt Shadow of the Colossus. Var heldig og fant SotC Limited Edition helt ny på ebay forrige helg til litt under 200kr så det skal spilles når det kommer i posten.

GLED deg! Det spillet er enormt bra. Bare ikke ta alt for mange kolosser etter hverandre, det kan bli litt ensformig (bare litt).

Lenke til kommentar

Håper på et spill som gjør oss bedre kjent med verdenen ICO og Shadow of the Colossus foregår i. Tror også dette er mest sannsynlig. De to spillene er åpenbart i samme verden; se bla.a klærene, omgivelsene, språket etc.

 

Et Shadow of the Colossus 2 har jeg liten tro på når man ser hvordan eneren endte.

Lenke til kommentar

Her har du et eldre intervju med Ico-guru Fumito Ueda med hans syn på en eventuell oppfølger;

 

Lanning asked the pair (Kenji Kaido and Fumito Ueda) what kinds of games and gameplay experiments they would like to see more of. Ueda pointed out that video games succeeded in the past because they were something new. He's worried nowadays because he sees so many sequels -- he was quick to point out that he loves playing many sequels because they're fun, but he thinks that the industry needs more new ideas.

 

//

 

Such a cool idea probably already has a follow-up in the works, right? Certainly in the U.S. you can't create a hit game without publishers instantly demanding a sequel. But that's not happening to Ueda and Kaido. They haven't started on a Colossus sequel, and Ueda said, "Personally I don't think that's going to happen."

 

"I always want to challenge myself," Ueda elaborated. He agreed that he could probably make a sequel that would be superior to the first one, but he wasn't interested in repeating his efforts. Similarly, the pair has no intention of returning to ICO. "When you're young you should challenge yourself to create new material," Ueda explained.

 

Instead, Sony has given Ueda and Kaido time to kick around random ideas to see what they'll come up with next. Kaido said he was "very grateful" to the studio for giving them some time off to play with ideas. As you read this, Ueda is probably sitting at a graphics station somewhere putting together a short jaw-dropping movie that will become a huge hit game in 2010.

 

http://ps2.gamespy.com/playstation-2/ico-ii/688379p1.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...