Codeboss Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kommer Shadow of the Colossus 2 til PS3? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Team ICO har noe i produksjon, men har enda ikkje nådd det stadiet der spillet er klart for fremvisning til oss vanlige dødelige. Eg har ihvertfall heilt sinnsyke forventninger for å si det mildt. Kilde Endret 11. august 2008 av Mala Lenke til kommentar
Agg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Forhåpentligvis blir det ingen oppfølger til noe de har gjort tidligere, men noe nytt. Jeg gleder meg uansett. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 en ny shadow of the colossus hadde vært fett, men da venter jeg et mye bedre spill, shadow of the colossus, var jo altfor kort, nesten altfor lett og Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Eg håper på eit spill satt i samme univers som ICO og SotC. Altsåingen dirkete oppfølger av noe slag. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 «Ico» ble sluppet i Japan i 2001 og kom til Europa året etter. Deretter tok det fire år før Uedas neste spill, «Shadow of the Colossus» dukket opp på spillhyllene. - Det tok fire år å utvikle spillet, og det andre spillet tok det også fire år å utvikle. Så jeg begynte å kalle dem for «Det olympiske laget», avslører Yoshida. - De har ennå ikke sluppet en PS3 ennå – selvsagt – de vil ta dem fire år! Men de har noe veldig, veldig bra på vei, sier Yoshida. Kilde Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Får de like bra soundtrack,stemning på det nye som på SOTC, så er jeg solgt.. Endret 11. august 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Codeboss Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Hadde vært utrolig morsomt hvis det kom et Shadow of the Colossus 2. Elsker det spillet. Bare fant noen ting angående dette temaet på nettet og begynte å lure. Men er det noen som vet om disse ryktene er sanne? Lenke til kommentar
Agg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvilke rykter? Team Ico jobber med et nytt spill, men det blir neppe SotC2.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Utviklerene har for lenge siden uttalt seg at de ikkje er noe fan av direkte oppfølgere av spill. Så utifra det er det garantert ingen SotC2...men eit spill i samme univers er jo meget mulig. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Håper, i likhet med Mala, på en oppfølger i samme univers som SotC og Ico. Det er nok mange historier der som vi ikke har hørt ennå. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 ingen arbeidstittel enda altså? hvilke spill vil dere si befinner seg i samme skuffe som Shadow of the Colossus? Vil ha et tilnærmet likt spill på ps3 og vil ha det NÅ! Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Noen som har hørt noe om dette evt blir sluppet til Xbox 360? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sorry Nemesis, men dette spillet blir utviklet av et internt Sony-studio, sjansen for at Geow2 kommer på PS3 er like stor... Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nå er Shadow of the colossus LITT fetere enn Gears of war da... Spillte SOtc1 på Ps2, men valgte å kjøpe meg Xbox360 i steden for ps3... Faen ass... Skulle gjerne sett Sotc2 på 360 sammen med Mgs4... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Innen det neste spillet kommer ut har vel PS3 sunket litt i pris regner eg med. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det ville vært digg=) Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Det var altså ikke hold i ryktene om at Team ICO holder på med to spill til PS3? Uansett, jeg gleder meg noe sinnsykt til neste Episke fortelling fra Team ICO. Ico and Shadow of the Colossus team lead Fumito Ueda has confirmed that his upcoming PS3 title has not yet reached the “critical” stage of production. “I’m not feeling any pressure at the moment because time is not critical yet,” he said, talking in the latest edition of UK mag gamesTM. “Production has not reached the critical stage. The company is very reasonable thanks to my achievements in the past. So, although I do get pressurised, that’s not happened yet [on the current project], and that’s something I feel gratitude for, that the company gives us the opportunity to focus by giving us time.” Ueda’s game is obviously highly anticipated, but the Sony superstar refused to be drawn on the identity of the project. “I’m working on a PlayStation 3 title,” he added. “That’s as far as I can go.” Kilde Endret 17. september 2008 av frostbitten Lenke til kommentar
Hekta Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Gått rykter om en oppfølger til Shadow of the Colossus nesten helt siden det kom ut. Det blusser opp litt innimellom. At Ico-teamet jobber med 2 spill er ett av de. Det eneste som er sikkert er at teamet har jobbet lenge med et nytt spill og sagt at de snart er klare for å lette litt på sløret. Selv om jeg mener Shadow of the Colossus er et av tidenes spill håper jeg ikke på noen oppfølger. Der har både spillet og teamet alt å tape. Bedere med noe nytt. Tror neppe det vil komme noen heller. Like greit det. Men jeg må innrømme jeg har tenkt drømmetanken om en finpolert, nesten urørt versjon tilpasset PS3 og HD... Regner med det nye spillet fortsetter med samme stil og univers som Ico og Shadow of the Colossus, men noe helt nytt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg hadde vært fornøyd med en PS3-ifisering av Shadow 1, selvsagt i tillegg til det nye prosjektet. Tenk dere det spillet i HD med anstendig bildeflyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå