tofferh Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg får ikke til å bruke Mustek Scan Express 12000SP i XP. Jeg her noe feil med driveren. Alle forslag tas i mot. Takk. Toffer Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 last ned nye drivere på http://www.mustek.com !! det skal sikkert funke. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Har samme skanner. Om du finner drivere en annen plass enn hos http://www.mustek.com (MeG^ - skulle ønske det var så enkelt).. så vær snill å gi en lyd (trenger w2k driverne).. har prøvd laste ned driverne i over ett halvt år nå. Av en eller annen grunn, får jeg ikke tak på dem fra Mustek. Lenke til kommentar
peach Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg har samme scanneren og sliter med å få tak i Win2000 driver til SCSI kortet. Tror det stod på siden at de ikke kom til å lage en driver for Win2000 heller... Du må enten kjøpe nytt SCSI kort, eller bare bruke Win98/NT. (tror jeg. si gjerne i fra hvis du vet noe annet..) Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: On 2002-01-14 18:56, peach skrev:Jeg har samme scanneren og sliter med å få tak i Win2000 driver til SCSI kortet. Tror det stod på siden at de ikke kom til å lage en driver for Win2000 heller... Du må enten kjøpe nytt SCSI kort, eller bare bruke Win98/NT. (tror jeg. si gjerne i fra hvis du vet noe annet..) Har samme scanneren selv. Mustek har ikke laget drivere for win2k og XP, de har vurdert saken i et par år.. de mener scanneren ble laget for win9x og nt4, ikke for nyere win os. Får meg også til å tenke på terratec tv-tuneren min som jeg måtte vente 1 år på til å få drivere, win2k. Vel nå ser man hva som skjer kjøper man ting fra useriøse produsenter, trodde Musetek skulle være seriøs men neisann... Mustek skrev at en løsning kunne være å kjøpe en ny scanner fra dem. Jeg sier bare: HAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
tofferh Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 Det er ikke så lett som det. Den mustek siden opptaferes nesten aldri, men vis dere skal ha driver til win 2000, så er det bare å maile dem på [email protected] og da fikk jeg driver til 2000. Men ikke til XP. Jeg har maila dem nå og spørte om å få driver til XP. Jeg venter på svar. Toffer Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 De helvettes slappingene ! Har selv en Mustek scanner, 1200 UB. Fins ingen XP-driver til den (bare til 1200UB plus) De burde vært pliktig til å lage drivere til dem !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå