Gå til innhold

Skanner: Mustek Scan Express 12000SP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har samme scanneren og sliter med å få tak i Win2000 driver til SCSI kortet. Tror det stod på siden at de ikke kom til å lage en driver for Win2000 heller... Du må enten kjøpe nytt SCSI kort, eller bare bruke Win98/NT. (tror jeg. si gjerne i fra hvis du vet noe annet..)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-14 18:56, peach skrev:

Jeg har samme scanneren og sliter med å få tak i Win2000 driver til SCSI kortet. Tror det stod på siden at de ikke kom til å lage en driver for Win2000 heller... Du må enten kjøpe nytt SCSI kort, eller bare bruke Win98/NT. (tror jeg. si gjerne i fra hvis du vet noe annet..)

Har samme scanneren selv. Mustek har ikke laget

drivere for win2k og XP, de har vurdert saken i et par år.. de mener scanneren ble laget for win9x og nt4, ikke for nyere win os. Får meg også til å tenke på terratec tv-tuneren min som jeg måtte vente 1 år på til å få drivere, win2k. Vel nå ser man hva som skjer kjøper man ting fra useriøse produsenter, trodde Musetek skulle være seriøs men neisann...

Mustek skrev at en løsning kunne være å kjøpe en ny scanner fra dem. Jeg sier bare: HAHAHAHAHAHAHA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...