Yahoo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei, Sitter på en iPhone som jeg er ganske så redd for. Ønsker derfor en billig forsikring som dekker skade (trenger ikke tyveriforsikring). vet at det er en god del operatører som tilbyr forsikring mot en månedsavgift, men jeg sitter på et telenor kontantkort, så dette kan bli et problem for meg.. er det mulig at for eksempel fattern kjøper forsikring til meg via han sitt abb. ? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Innboforsikring med lav egenandel? Reiseforsikring? Egne "mobilforsikringer" er stort sett utelukkende svindel. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Egne "mobilforsikringer" er stort sett utelukkende svindel. Heftig påstand dette her. Har du noe å støtte opp denne "teorien" med? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sjekk om du kan tegne verdisakforsikring. Det beste er sikkert å undersøke med det selskapet familien bruker fra før. Eller kan du ikke tegne fks FriFiks hos Telenor og ta mobilforsikring for 25 kr/mnd. ? Lenke til kommentar
Xinopay Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Når det gjelder priser så lønner det seg vel å sjekke litt rundt, men forsikringene som de forskjellige tjenesteleverandørene tilbyr, så gjelder de stort sett den telefonen som SIM-kortet står i. Det betyr at om faren din har abonnement og skaffer forsikring gjennom Telenor, vil ikke den automatisk gjelde kontantkortet ditt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå