ponnyslaedtis Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) hei dere i hardware det er siste gang jeg skal sjekke opp priser å å specs på data deler på deres prisguide jeg handla ett hd4850 1gb ssaphire i prisguden står det at den skal være på 740mhz dom som jeg var sjekka jeg det ikke opp andre veier når jeg fikk kortet hjem viste det seg å være på 625mhz det skal godt gjøres å bomme på 115mhz eller hva? Endret 19. august 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 det du har funet der er et overklokka kort så det som er i prisguiden er riktig hd 4850 har egentlig bare 512mb Lenke til kommentar
ponnyslaedtis Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 det du har funet der er et overklokka kort så det som er i prisguiden er riktig hd 4850 har egentlig bare 512mb ja men når jeg går inn prisguiden å skal se på skjermkort og det finnes kunn to kort som har 1g ram det er saaphire og asus når jeg igjen går inn på produktet så kommer det opp en hel masse nettbutikker og der jeg kjøpte mitt saaphire HD4850 1gb ram så jeg tviler på at det er riktig det dere har skrevt i prisguiden Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 uansett så skal man aldri stole 100% på prisguiden det er nettbutikken som de linker til og du handler fra du stoler på Lenke til kommentar
ponnyslaedtis Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 uansett så skal man aldri stole 100% på prisguiden det er nettbutikken som de linker til og du handler fra du stoler på kJEKT å vite takk får hjelpen, men det jeg har kan ikke være en overclokket versjon jeg har ikke 512 ram og man kan vell ikke overclokke rammen ifra 512 til 1024 eller??? Lenke til kommentar
sorcer83 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det mb eller mhz du mener? Lenke til kommentar
ponnyslaedtis Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Er det mb eller mhz du mener? vist ett skjermkort har 512 mb ram så kan man vell kke overclokke korte så man får 1024 mb ram. trudde det var kun kjerneclokke hastigheten og ram speeden man kan overclokke Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 tror det er produsenten (i ditt tilfelle sapphire) som legger på mer ram på korte tror jeg.. Lenke til kommentar
ponnyslaedtis Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 tror det er produsenten (i ditt tilfelle sapphire) som legger på mer ram på korte tror jeg.. asus har jo også den versonen å de er jo rimelig gode på skjermkort kansje de har busta sitt kort Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei! Fra tid til annen forekommer det dessverre feil i Prisguide. Arbeid med å filtrere priser og legge inn informasjon gjøres per idag 100% manuelt, og det er en viss feilmargin. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, og i det siste har kvaliteten på data vi leverer til våre brukere blitt mange hakk bedre. Dersom du oppdager feil med priser, informasjon, bilder, lenker eller liknende, vennligst bruk "Rapporter om feil"-funksjonen nederst på produktsiden. Det er alltid en fordel å dobbeltsjekke med butikken om produktet du har klikket på faktisk er det produktet du ønsker. Håper det ordner seg med skjermkortet ditt, og du har som forbruker 14 dagers angrerett. Marius Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Dersom du oppdager feil med priser, informasjon, bilder, lenker eller liknende, vennligst bruk "Rapporter om feil"-funksjonen nederst på produktsiden.Og med det sier vi at denne diskusjonen er over! Tråden stenges. Edit: diverse OT-innlegg fjernet, samt store bokstaver i emnetittel forandret av moderator. Endret 19. august 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg