Turbo sindre Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei jeg har et problem med at dvd brennern min ikke vill brenne verken cd'er eller dvd'er..i windows media player står det til og med at jeg skal koble til en brenner. Men brennern funker fint etter en fersk xp install.Så etterhvert bare slutter den å funke? Har prøvd 2 forskjellige dvd drev på både vista og xp Obs jeg bruker alcohol 120% og deamon tools for emulering av dvd stasjoner.... Men det skal da ikke ha noe å si? Kan det være hovedkortet mitt? (asus p5k premium ) Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 fikk følgende feilmelding under brenning me imgburn W 13:35:20 Failed to Write Sectors 36512 - 36543 - Reason: Write Error Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Bompidump Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 1 - Hvilken brenner ? 2 - Hvilke plater ? 3 - Har disse platene virket med denne brenneren tidligere ? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) den første var en samsung sh-s203d sata og den andre er en brenner jeg tok ut fra min gamle dell ( ide ) Begge brennerne har funket... Men så slutter det etter en stund. Platene jeg har brukt er som regel verbatim.. de har funket... platene jeg brukte sist var verbatim 8.5 gb plater da jeg skulle brenne ut en backup av et xbox spill. Men som sagt den slutter bare plutselig å funke...WMP ber meg om å koble til en brenner... jeg kan ikke åpne en tom cd\dvd i windows. Endret 13. august 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Kan ikke være en tjeneste eller noe som er avlsått i msconfig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå