Mr. Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen her på forumet foreslo Q-jays for meg, og siden jeg har litt trange øreganger har jeg kommet til at disse måtte være akkurat noe for meg. De selges av veldig mange i sverige, men har faktisk ikke funnet en eneste forhandler i norge som har dem. Fant en marginal butikk på amazon, men vet ikke om jeg tør bestille av dem. Sjekket på pricerunner, pricegrabber, prisjakt eller hva de heter alle sammen, men har ikke funnet en eneste forhandler som jeg har kunnet sjekke opp, og som hadde en grei pris, og som gav inntrykk av å ha en etablert praksis med å levere til land som norge. Kanskje finnes det noen erfarne netthandlere som kunne gi meg et tips? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ikke norsk, men SoundEarPhones.com har. Har handlet derfra to ganger selv med great success. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 veldig bra pris fra den linken, det er sant det som står der at de koster 240 andre steder Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 $10 avslag i prisen med kupongkoden "10OffSound" for tiden også. Gjelder ordrer over $150. Fri frakt på ordrer over $150 også om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Mr. Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Takk for tips! Da tror jeg jammen jeg prøver den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå