RevelleR Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det mulig å nedgradere det avanserte operativsystemet S60 til det enkle S40? Just a thinking thought... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Det har jeg veldig liten tro på... hvorfor vil du det? S60 kan du jo tilpasse mye, dersom du synes det er for avansert å bruke slik det er som standard. Endret 13. august 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kort og greit: nei. Du kan derimot bruke tiden på å lage et avansert tema til S60 som gjør menyene mer like S40, men det er vel også alt du kan gjøre. Hva med å heller lære seg alle mulightene S60 byr på? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hva med å heller lære seg alle mulightene S60 byr på? S60 er avansert, men dessverre lite brukervennlig. Ærlig talt så er gjeldende S60 versjon mer eller mindre like vanskelig å bruke som den første Symbian telefonen, Nokia 7650 fra 2002. Håper virkelig at Nokia gjør store endringer i brukergrensesnittet på TS telefonene som snart kommer ut eller i kommende Symbian telefoner. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er det mulig å nedgradere det avanserte operativsystemet S60 til det enkle S40? Nei. Lenke til kommentar
Hitman_ss Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hva med å heller lære seg alle mulightene S60 byr på? S60 er avansert, men dessverre lite brukervennlig. Ærlig talt så er gjeldende S60 versjon mer eller mindre like vanskelig å bruke som den første Symbian telefonen, Nokia 7650 fra 2002. Håper virkelig at Nokia gjør store endringer i brukergrensesnittet på TS telefonene som snart kommer ut eller i kommende Symbian telefoner. Helt enig. S60 er det verste jeg har vært borti, skal aldri ha S60 igjen. Til og med Siemens har mer logiske og enklere menyer. Og det er jo såååå treeeeeegt...Til og med på N82. Lenke til kommentar
SirHolberg Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er ikke enig i at 60 er tregt! Har det selv og er strålende fornøyd, og synes at det går rimelig kjapt til å være et smartphoneOS Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Jeg synes ikke akkurat at S60-systemet på min 6120 Classic er spesielt tregt, men jeg tenker på de funksjonene S40-systemet tilbyr. Deriblant integrerte smileyer når man sender sms, eventuelt flere muligheter som blant annet sms tellere og slikt, er vel standard i S40-operativsystemet? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det er godt mulig det er standard på S40, men der har du fortsatt en fordel på S60. Du kan jo bare legge inn funksjonene du mangler. Finnes utrolig mange fiffige applikasjoner å velge mellom. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Jeg synes ikke akkurat at S60-systemet på min 6120 Classic er spesielt tregt, men jeg tenker på de funksjonene S40-systemet tilbyr. Deriblant integrerte smileyer når man sender sms, eventuelt flere muligheter som blant annet sms tellere og slikt, er vel standard i S40-operativsystemet? Tror du kan få til det meste en S40 kan på en S60 telefon, har du lyst på smileys? Ja, da installerer du bare et program som fikser det (f.eks: A-SMS) Er flere tråder her med massevis av programmer til S60. * Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3) * Anbefalte programmer for Symbian 9.x (S60v3) Endret 14. august 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå