b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvordan noen klarer å se noe som helst utifra den videoen der fatter ikke jeg. Jeg ville ikke ha bedømt noe som helst utifra det videoklippet der. Klarte bare å fokusere på den sakte stønningen ifra kameramannen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 alle youtube videoer har mulighet for mute. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 alle youtube videoer har mulighet for mute. Har de? Dæven nå overrasker du meg her...ante jeg ingenting om Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Darth Vader legger ut videoer på youtube.. Artig Men jeg er enig med at noen burde begynne å legge ut i skikkelig kvalitet med bra fokus og ikke skjelvende og elendige med håpløs oppløsning. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 aldri hørt om guerrilla marketing? grei måte å teste markedet på. slipp en dårlig video, les responsene, gjør endringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg