abene Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Mozilla presenterer Aurora – fremtidens nettleser? Les mer Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 haha holder meg til IE ! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Dette så helt elendig ut. Ikke skift retning nå, Mozilla. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 haha holder meg til IE ! Say what? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Reagerte på den, jeg også. Greit å holde seg til Firefox, men å holde seg til IE? Holder du deg til virus, adwares, spywares osv. også da? Holder du deg til ubrukelig støtte for css osv. i samme slengen? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 IE er utsatt for noe sånt som 30 tusen farlige nettsider, og det er kun de kjente, websider, bare på grunn av activex. Og det er kun en greie spesifikt ved internet explorer. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Haha holder meg til IE eg og, ingen annen søkemotor så viser sider mer korret siden de fleste er kodet til den Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Huff, jeg er allerede skeptisk til hvor "fancy" IE skal være, derfor foretrekker jeg Mozilla som er mye enklere. Håper ikke flere kaster seg på bølgen der alt skal være så fancy schmancy. Har ikke lyst å oppgradere PC'er bare for å kunne bruke de nyeste nettleserne. Hvor blir det av enklere og mer ressursgjerrige "koseprogrammer"? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Andre enn meg som har lagt merke til at en artikkel på Gamer.no peker til denne tråden? Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 På sin plass med "nytenkning" som dette. Lenke til kommentar
Fahav Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Haha holder meg til IE eg og, ingen annen søkemotor så viser sider mer korret siden de fleste er kodet til den Eh, for det første er vel ikke IE en søkemotor. For det andre så er vel Firefox og Opera bedre til å lese div. koder. Iallefall ettersom Acid testene tilsier. For det tredje om du faktisk tenker på søkemotorer så mener du vel google istede for IE, og da er du fullstendig off-topic... Personlig bruker jeg FF 3 på jobben, og Opera 9.5 hjemme, og bare IE når en side absolutt ikke vil funke i noen av de.. Hvilket som vil si aldri for midt vedkommene. Endret 11. august 2008 av Fahav Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 haha hva søren, jeg vil kommentere spillket ikke mozilla!!!! Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Andre enn meg som har lagt merke til at en artikkel på Gamer.no peker til denne tråden? Jau. Det var litt usaklig å lese om Mozilla og den slags i "mini-forumet" under artikkelen, ja Aurora hørtes jo veldig... Optimistisk ut? Tror jeg holder meg til IE, jeg også! Lenke til kommentar
Fahav Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Andre enn meg som har lagt merke til at en artikkel på Gamer.no peker til denne tråden? Tråden http://www.hardware.no/artikler/ssd_faar_b...lse/54689?pid=3 linker til forumposten https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;s=hardware.no så det er ikke eneste feil som er ute å går Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jepp IE her også, ingen over og mange under. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Strategi 1 verdenskrig?? edit ser jeg er sent ute... Endret 11. august 2008 av simalarion Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 IE ftw Har ikke hatt problemer med spyware og virus.. har ikke hatt spyware eller virus på maskinene mine på over 3år.. og bruker IE omtrent 5-6 timer om dagen. Tror kanskje det har litt med surfevaner å gjøre... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Det så tøft ut Aurora altså, ikke 1. verdenskrig-opplegget. Endret 11. august 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Dette så helt elendig ut. Ikke skift retning nå, Mozilla. Dette er prototyping. Mozilla prøver ut forskjellige ideer og tanker om hvordan fremtidens nettopplevelse vil bli. Det er ikke slik at Firefox 4 vil se slikt ut, eller Firefox 5 for den del. Dagens nettlesere begynner på mange måter å gå ut på dato. De er tilpasset en tid hvor man stort sett surfet alene, i dag surfer mange sosialt. Man deler artikler, bilder, videoer, nettsider, man samarbeider, snakker med andre på IM, deltar i samtaler på Twitter, legger ut videoer på Youtube, blogger, deler bokmerker på delicious og Digg og samler alt i samlinger på Secondbrain. Det er naturlig at nettleseren må forandre seg fremover. Mozilla Labs har jo også endel tidlige plug-ins til Firefox som forsøker å samle alt dette i nettleseren, blant annet Snowl. Det er flott at Mozilla faktisk forsøker å se fremover. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Haha holder meg til IE eg og, ingen annen søkemotor så viser sider mer korret siden de fleste er kodet til den Det er det fjerneste jeg har hørt på lenge. Det må understrekes at dette er et konsept. Har noen av dere sett bilder av for eksempel konsept biler og så den endelige versjonen på markedet? Det er snakk om å gjette seg frem til hvordan ting kan bli lagt opp i fremtiden, ikke hva som kommer i Firefox 3.2 Edit: God forklaring på det av Thlom over. Dere som kommer til feil forumpost kan legge inn et innlegg her. Endret 11. august 2008 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå