rublings Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Har nettopp kjøpt et par med Basic 310 til min bedre halvdel, og nå skal hun handle forsterker. Det står på komplett at de anbefaler 20-100 watt, men da mener de vel "ekte" watt? Hvilken forsterker ville passe bra? Så billig som mulig. Høyttalerne kjøres foreløbig på min forsterker, CAV av-2086, men må jo ha den tilbake en gang Kan jeg kjøpe en hvilken som helst billig JVC/Kenwood/Pioneer forsterker som påstår å ha 5x100watt, selvom dette er falske watt? Tror dere det holder? Takknemlig for all hjelp Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Skal hun/dere bygge ut til surround? Hvis ikke det ville jeg funnet en brukt stereoforsterker. en billig JVC/Kenwood/Pioneer surround forsterker som sier det er 5x100watt ville jeg ikke kjøpt. Høyttaleren er på 87dB som gjør de ikke til de mest lettdrevene, men ikke til de tyngste heller. Så hva med feks dette brukte NAD settet? Vet ikke hva som er god kombo med Patos, men du kan kanskje sende dem en mail å høre. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 H/K skal være ein god kombo, har den sjølv, blei anbefalt det på avforum av ein erfaren Patosmann. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Skal hun/dere bygge ut til surround?Hvis ikke det ville jeg funnet en brukt stereoforsterker. en billig JVC/Kenwood/Pioneer surround forsterker som sier det er 5x100watt ville jeg ikke kjøpt. Høyttaleren er på 87dB som gjør de ikke til de mest lettdrevene, men ikke til de tyngste heller. Så hva med feks dette brukte NAD settet? Vet ikke hva som er god kombo med Patos, men du kan kanskje sende dem en mail å høre. Blir nok ikke surround med det første. Skal holde et øye på bruktmarkedet, kanskje det dukker opp noe bra NAD. H/K skal være ein god kombo, har den sjølv, blei anbefalt det på avforum av ein erfaren Patosmann. Høres bra ut, dama er veldig opptatt av design så H/K er nok et aktuelt valg. Tror du denne ville holdt: H/K3390 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Den holder i bøtter og spann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå