creAtiive Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kan noen forklare meg hva man bruker: "->" og "=>" til i php ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Kan noen forklare meg hva man bruker: "->" og "=>" til i php ? => betyr ihvertfall "lik eller høyere verdi enn" 1 => 2 FALSE 2 => 2 TRUE 3 => 1 TRUE Endret 11. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
___ Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kan noen forklare meg hva man bruker: "->" og "=>" til i php ? => betyr ihvertfall "lik eller høyere verdi enn" 1 => 2 FALSE 2 => 2 TRUE 3 => 1 TRUE Neppe! Høyere enn blir '>=' og mindre enn blir '<='. Ellers benyttes '->' for å referere til en del av et objekt, f.eks. en metode. Double arrow, '=>' benyttes i forbindelse med arrays, og forklares bra her: http://www.exforsys.com/tutorials/php/php-arrays.html Werner Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Var ikke så morsomt allikevel.. Endret 11. august 2008 av Baba2 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Ja sørg over tapet av en Soul legende ved å videresende oss til en PHP tråd. Hører jeg korrupte moderatorer eller? Brukere som betaler moderatorer til å sende linker fra tek.nettverket til brukerens tråder???? SKAL SAKSØKE DERE!!!! Hva snakker du om? Hva har moderatorer med dette å gjøre? Kan du saksøke meg og? Morsomt å høre på bullshittet ditt Ahh, nå så jeg det.. Lenket til feil tråd i artikkelen. Ryddes nok opp i straks Endret 11. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 => brukes også i foreach dersom man trenger en referanse til nøkkelverdien foreach ($a as $b) print $a . ' har en ' . $b; foreach ($a as $c => $b) print $a . ' har en ' . $b . ' og nøkkelen heter ' . $c; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå