Curiousss Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sier bare at par hvor damene er høyere enn mennene skiller seg litt ut. o.o Og noen damer liker jo å bruke høyhelte sko. Veldig høye. ___ Joda...så var det meg som skulle danse slow med en høy gutt... xD Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg liker generelt sett høye jenter selv. Har vært i lag med nede i 160 og oppe i 181, er selv 190. Men nå har jeg ei på 170 og det passer meg helt fint egentlig Den store foredelen med små jenter da er at de er lett og flytte på. Lette å bare enkelt løfte og posisjonere i senga, osv Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg liker generelt sett høye jenter selv. Har vært i lag med nede i 160 og oppe i 181, er selv 190. Men nå har jeg ei på 170 og det passer meg helt fint egentlig Den store foredelen med små jenter da er at de er lett og flytte på. Lette å bare enkelt løfte og posisjonere i senga, osv hehe, kjæresten min er også 170cm mens jeg er drøye 190 Trivest godt med dette jeg. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Så lenge de er høyere enn en dverg og lavere enn meg, så er høyden noe jeg virkelig ikke bryr meg noe særlig om. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Så lenge de er høyere enn en dverg og lavere enn meg, så er høyden noe jeg virkelig ikke bryr meg noe særlig om. Så om hun er 141? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Så lenge de er høyere enn en dverg og lavere enn meg, så er høyden noe jeg virkelig ikke bryr meg noe særlig om. Så om hun er 141? Så er hun dverg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Så lenge de er høyere enn en dverg og lavere enn meg, så er høyden noe jeg virkelig ikke bryr meg noe særlig om. Så om hun er 141? Så er hun dverg Neinei Dvergmål: Kvinner: under 140 Menn: under 150 Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Så lenge de er høyere enn en dverg og lavere enn meg, så er høyden noe jeg virkelig ikke bryr meg noe særlig om. Så om hun er 141? Hit & run Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå