Gå til innhold

[LOTRO]Noen par spørsmål

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt på å kjøpe LotRO mens så hadde jeg noen spørsmål som jeg håpet dere kunne svare på.

1.Hva er den høyeste levelen?

2.Kan man bruke mounts?

3.Hvilken level må man være for å bruke mounts?

4.Hvilkener type mounts er det?

5.Hvordan er grafikken?

6.Går kapsystemet automatisk?

7.Hvilkener rase og klasser er det?

8.Er det sån som i WoW og AoC at man kan gå hvor man vil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt litt på å kjøpe LotRO mens så hadde jeg noen spørsmål som jeg håpet dere kunne svare på.

1.Hva er den høyeste levelen?

2.Kan man bruke mounts?

3.Hvilken level må man være for å bruke mounts?

4.Hvilkener type mounts er det?

5.Hvordan er grafikken?

6.Går kapsystemet automatisk?

7.Hvilkener rase og klasser er det?

8.Er det sån som i WoW og AoC at man kan gå hvor man vil?

Ok skal svare på det jeg kan :D

1. Høyeste level er 50 men kommer til å øke til 60 i løpet av høsten når Mines of Moria kommer.

2. Ja man kan bruke mounts

3.Minimum level for mounts er 35

4. Det er får øyeblikket kun hester som mounts men det er forskjellige typer hester.

5. Grafikken i spillet er veldig god og en helt annen type en Wow fordi den er mer naturtro, men man må nok regne med å ha en ganske bra PC for å kjøre på Max (ultra high)

6.

7. Raser: Elf, Man, Dwarf, Hobbit

Classes: Captain, Champion, Guardian, Hunter, Lore-Master, Burglar og Minstrel

8. Er ikke helt sikker på at jeg skjønner hva du mener men svarer som jeg tror da :p, man kan bevege seg over hele området i spillet når man ønsker men hvis du er i lav level vil det hindre deg i å besøke noen av high level områdene

Håper dette hjalp litt

Lenke til kommentar

2, 3 & 4: Ja, alle kan leie en hest eller ponni fra en stall når de vil om du har penger til det. (mennesker og alver får est, dverger og hobbiter får ponni grunnet korte føtter) :p Disse tar deg fra stall til stall om du har vært der først. Når du blir L35 kan du kjøpe din egen hest eller ponni og ri hvor du vil.

6: Kampsystemet er som de de fleste andre MMORPG'er. Finn en fiende, trykk en knapp og vent til karakteren gjør noe. For å gjøre kampene raskere kan du trykke neste knapp mens du holder på med første for å stille den i "kø", eller trykke to ganger på en knapp for å bruke den med en gang.

8: Morsomt at du nevner både WoW og AoC da man ikke kan gå hvor man vil i AoC fordi det er så sinnsykt små soner. ;) Men ja, i LotRO er det en stor, åpen verden, så du kan i teorien spille i dagvis uten å få en eneste loading-skjerm. De få gangene du får en er det ren logikk, som når du går inn i en bygning, instance eller slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...