KakeKake Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Skal ha ny tlf, har lyst på Samsung SGH-i8510 INNOV8, men er usikker på når den reelt er tilgjengelig. Og derfor er jeg usikker på om jeg vil vente på den.. Noen som kjenner til release dato for Samsung SGH-i8510 INNOV8? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei Takk for din email til Samsung Electronics Nordic. Vi har desverre ingen informasjon om kor tid den vil komme. Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer: 815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00. Eller du kansende en email via vår hjemmeside www.samsung.no. Med vennlig hilsen Cecillie Samsung Electonics Nordic Lenke til kommentar
KakeKake Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 hmm,, kan ikke si at jeg ble klokere av det svaret fra Samsung.. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 få spørre amobil som skriver den kommer denne måneden om hvor de har fått det ifra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå